Projecten el portal Tierruca.com per donar a conèixer Cantàbria al mercat alemany
Donar a conèixer Cantàbria al mercat alemany és l'objectiu del portal temàtic Tierruca.com, projecte que veurà la llum en la primavera de 2003 promogut des de terres germàniques per l'agència de Internet 'Exito', dirigida per Jochen Hauser i amb seu a la ciutat bavaresa de Bayreuth. El portal, que es troba en fase de disseny, disposarà de informació sobre temes com art i cultura, geografia i història, poble i paisatge, turisme i esport, gastronomia i entreteniment, abordant Cantàbria com «la joia desconeguda» de la Península Ibèrica en el mercat alemany, segons els seus responsables a Europa Press. El projecte, en el qual també participa la santanderina Isabel Múñoz, responsable dels continguts del portal, es dirigeix principalment a aquells l'interès dels quals no es limita al turisme de sol i platja de zones ben conegudes com la Costa del Sol i les Illes Balears i Canàries; és a dir als internautes interessats en l'«Espanya Verda» i, en concret, les peculiaritats i les arrels del poble càntabre.
També a Ara
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.