algo de nubes
  • Màx: 14°
  • Mín:
13°

La CNMV reconeix la dificultat de controlar la publicitat a Internet

El director de l'àrea d'entitats de la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), Antonio Moreno, ha reconegut avui que el control de la publicitat de serveis i productes de mercats es fa «especialment» difícil en un «mitjà anònim» com Internet, encara que ha aclarit que els supervisors han consensuat unes regles i ha augurat que es disposarà «aviat» de la regulació en la matèria. Moreno, que ha participat en un curs de la Comunitat Autònoma de Madrid i Ausbanc sobre publicitat en productes financers, ha revelat que les dificultats s'incrementen en operacions transnacionals, fet que motiva que es mantinguin freqüents contactes entre els supervisors internacionals. El tècnic ha indicat l'interès dels organismes reguladors perquè s'elabori aviat una regulació sobre la publicitat a Internet i ha explicat que, mentrestant, s'han dictat unes regles que «gairebé tots els supervisors suggereixen» com l'exigència que una entitat especifiqui on ven els seus productes.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

De moment no hi ha comentaris.