Internet es revaloritza com a suport publicitari
Madrid30/05/01 0:00
Internet s'ha convertit en un mitjà idoni com a suport de continguts publicitaris i les empreses del sector el tenen cada vegada més en compte a l'hora d'organitzar les seves campanyes i repartir les seves inversions en els diferents mitjans de difusió, segons es desprèn d'un estudi dut a terme conjuntament per la Comissió del Mercat de les Telecomunicacions (CMT) i l'Associació Espanyola d'Anunciants (AEA). Malgrat que en un primer moment el sector publicitari va considerar Internet com un suport marginal, el pas del temps i el bon funcionament de la xarxa en continguts, serveis i usuaris fan d'aquest mitjà un nou suport publicitari equiparable a qualsevol dels tradicionals, destaca l'estudi.
També a Ara
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.