TW
0

CiberMon, empresa espanyola de marketing a internet, presenta un nou concepte: «el marketing actiu». Mitjançant el concurs on line Cerocero.net, CiberMon ajuda a les empreses a transmetrer els seus missatges i a donar a conèixer els seus productes la manera més efectiva possible, per a captar a l'usuari d'internet amb una comunicació possitiva i divertida. Constituex una interessant alternativa al qüestionari banner. CiberMon contribueix a l'avanç de les tècniques del marketing a Internet, un mitjà que compta cada vegada amb major força comercial. El sistema, mitjançant el qual es consegueix captar inversions publicitàries, és aconseguir la fidelització del públic objectiu amb productes de qualitat que ocupen el seu temps d'oci, això explica el naixement de cerocero.net. Cerocero.net és un concurs gratüit en el qual els participants han de registrar- se per a sumar els punts que obtenguin en els diversos jocs els són proposats. Fruit d'aquestes puntuacions es guanyen premis sense sorteigs. Aquest trimestres el Gran Premi consisteix en un espectacular cotxe esportiu. D'aquesta manera, s'uneixen els dessitjos dels concursants i els interessos comercials dels anunciants que ofereixen els seus productes com a premis. Així, l'usuari reb la publicitat i la comunicació dels anunciants com una cosa positiva.