EFE La Fundació Miró de Barcelona s'ha incorporat al comerç electrònic a Internet mab la creació d'una botiga virtual després de l'acord assolit amb l'emrpesa Dream Comunication, que s'encarregarà de dissenyar, desenvolupar, gestionar i mantenir aquest servei. Rosa María Malet, directora de la Fundació Joan Miró, acaba de firmar un acord amb Xavier Fisas, director de Dream Comunication, pel qual aquesta empresa dissenya, desenvolupa, gestiona i manté la botiga virtual de la Fudnació actualitzant simultàniament el disseny de tota la seva web. La nova botiga es trobará en el portal Canalmp.com. Fonts de la fundació han assenyalat que «seguint la tendència comercial d'importants museus americans i europeus com el MOMA, el Guggenheim, el Louvre o el Musey Thyssen, la Fundació Miró ha decidit obrir una botiga virtual d'objectes exclusius basats o inspirats en la col·lecció permanent de l'obra de Miró, reproduccions aprovades i supervisades dels seus quadres sobre distints suports i productes de gran qualitat». El director de Dream Comunication, Xavier Fisas, ha comentat que «per fer compres a la botiga virtual de la Fundació (www.canalmp.com) hi haurà dos camins: la visita a la botiga que mostra imatges que abasten 360 graus de qualsevol espai com si l'internauta estigués en la botiga real, i la forma clàssica per seccions».
La Fundació Miró de Barcelona s'incorpora al comerç electrònic
22/04/00 0:00
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.