Aquest increment arriba després de gairebé dos anys de greu crisi sanitària, social i econòmica en què les empreses periodístiques, sobretot de proximitat, han hagut de treballar en condicions difícils, doblant els esforços per fer arribar informació constant a la ciutadania. I, per altra banda, han vist disminuir els seus ingressos publicitaris pel fet que els seus anunciants naturals; comerç, restauració i empreses de serveis, també pateixen una situació econòmica molt difícil.
Un augment que, afegit a la resta de costos com els de l'energia, perjudica greument el sector de periòdics, la majoria de distribució gratuïta; «increments impossibles d’aplicar als nostres anunciants», han remarcat.
L'Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, a banda de manifestar aquest malestar i fer una crida a la indústria paperera perquè moderi aquests augments difícils d'assumir, demana per part de la ciutadania i de les empreses anunciants, «que es valori un producte que des de les diverses empreses editorials, distribuïm com a element de servei informatiu, de cohesió i d'arrelament ciutadà».
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
La fi del món.