Una campanya de Vueling de 2014 indigna els espanyolistes a Twitter
El color corporatiu de la companyia aèria ?Vueling? és el groc. Ho és ara i també ho era el 2014 quan l?empresa va iniciar la campanya Verano Vueling amb aquest color com a protagonista.
També a Ara
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Home! És que hi ha grocs i grocs! El groc de la bandera espanyola, per molt que ho sembli, no és el mateix que el de la senyera catalana, ni el groc que advertia de la pesta o altres malalties contagioses o senyalava les prostitutes. El groc de la bandera espanyola és el de l'or, com diu una de les lletres de l'Himne espanyol, i els altres grocs són uns colors espuris, totalment rebutjables per les persones de bé.
I què faran es espanyols amb sa seua pròpia bandera, que, a més, té exactament es mateixos colors que sa catalana?
Supòs que aquests mateixos espanyolistes deuen estar indignadissims amb el GROC de la bandera espanyola...o és que és un altre GROC ? Patètic tot plegat...
Quien pagará esta payasada?