TW
2

L'Agència de Turisme de Balears (ATB) ha organitzat un viatge de premsa per quatre 'instagramers' i una bloguera del Regne Unit. L'objectiu ha estat posicionar les Balears com a destinació turística en la temporada d'hivern.

Segons ha explicat en un comunicat la Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme, els seleccionats tenen més de 45.000 seguidors a les xarxes amb els quals han compartit les seves experiències aquests dies.

L’ATB, conjuntament amb l'Oficina de Turisme de l’estat espanyol en el Regne Unit, utilitza la xarxa social Instagram amb la finalitat de promocionar les Illes com a destinació turística compartint fotografies i vídeos. Aquesta actuació, expliquen, permet optimitzar els recursos i aconseguir un elevat nombre de potencials visitants de forma immediata.

Durant la seva estada, els 'influencers' han pogut conèixer, entre altres coses, les terrasses de la Catedral de Palma, Port Portals, Cala Figuera o Flor de Sal des Trenc per a la seva posterior difusió per les xarxes.