En el cas de CaixaBank els consumidors han denunciat especialment pràctiques com la negativa a retornar la totalitat dels diners defraudats en cobrar les despeses de la formalització de les hipoteques, els interessos usurers en préstecs i el cobrament de comissions abusives, entre altres.
FACUA organitza aquests premis anualment des de l'any 2010, amb l'objectiu de promoure pràctiques empresarials més responsables. Les empreses nominades són les que han acumulat al llarg de l'any més reclamacions per part dels consumidors.
Els usuaris també han pogut votar el que consideren El Pitjor Abús de l'Any: la constant i indiscriminada pujada dels preus dels aliments, amb un 58% dels vots. Per altra banda, el premi al Pitjor Anunci de l'Any se l'ha endut la Xunta de Galícia por una desafortunada -i masclista- campanya contra la violència de gènere.
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Hice un ingreso por cajero hace treinta dias.Dicho cajero se comió 50 euros sin entregar justificante.Me dijeron que me avisarian , todavia estoy esperando. A ver quien se queda el arqueo de caja? Una verguenza.
La Caixa fa el mateix que la competència teòrica, BBVA, Santander, O qualque altra. No hi veig diferència, ja que jo he fugit corrent del BBVA, era inaguantable.
És un vertader desastre. No just s'han engolit centenars de milers de mil.lions dels doblers públics que no tornaran mai, o de que han acomiadat a milers dels seus treballadors, sinó que pareix que el seu consell d'administració se reuneix periòdicament, per veure quins plans se poden seguir, per fer cada dia la vida més impossible als seus clients. Jo me demano si aquests directius, que tothom sap que son molt intel.ligents i no ho fan per torpesa, no estaran cercant posar la entitat al llindar de la fallida perque l'Estat els torni pagar un altre rescat. Perque si la primera vegada els va sortir rodó, no hi ha cap motiu pel qual no hagi de ser igual a la segona.
Yo no sé si es la peor, o no. Como cliente, puedo decir que es realmente impresentable. No me voy de ella, pues tengo la impresión que la competencia se viste en el mismo sastre.