Aquest dimecres, el consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha resolt una incògnita sobre la nova radiotelevisió pública. I ho ha fet per sorpresa, ja que malgrat que no estava previst prendre la decisió en la reunió d'avui, els membres del consell han decidit que el símbol 'À.' -que es llegirà 'À punt'- sigui el nom per a la nova radiotelevisió valenciana.
El nom guanyador pertany a la proposta de l'agència Aftershare del publicista i presentador Risto Mejide. L'À' amb accent obert funcionarà com a logotip identificador de tots els canals de la corporació. Per a la televisio es farà servir la fórmula 'À. tv', mentre que la ràdio s'identificarà amb 'À. ràdio'.
La decisió s'ha pres per sorpresa, ja que els membres del consell rector estaven citats a una reunió en què inicialment havien de fer una primera valoració de les desenes de propostes que han arribat en les darreres setmanes per donar nom als mitjans de la CVMC, després que es decidira convocar un concurs públic d'idees.
'À.' serà el nom de la nova radiotelevisió valenciana
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Imaginación al poder; hay más signos ortográficos que letras. Y ahora, a perder dinero. Y enchufes y más enchufes. El hombre es el único animal que tropieza con la misma piedra las veces que sea necesario. Más que comprobado.
A perder dinero del contribuyente con la TV de los políticos de turno.
Molt enginyosa i elocuent aquesta lletra À. Pareix que no diu res, i ho diu tot.