Representants de la companyia aèria Vueling s'han posat en contacte amb dBalears per explicar la seva versió sobre el cas de discriminació lingüística que denuncià la veïna de Berga en un vol de Barcelona a Eivissa.
Vueling posa en dubte la denúncia d'una usuària i diu que no té constància de cap discriminació lingüística als seus vols
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
13 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquest que signa normalment com "Mallorqui"no es mes que un foraster. Fent nosa a una altra noticia ha escrit: "Lleccions d' un renegat pancatalanista, cap ni una...." Lleccions !!!. Pensau que aquest tio pot haver xerrat mallorqui mai en sa seva vida ??. En es fons hi ha un tio pirat malalt mental que fa de Salvatore, NonPlusUltra, Mallorquin, i altres. I per fer veure que es mallorquins van contra es catalans signa tambe com a Mallorqui. Lo mes fort es que no sigui capac d'escriure dues frasses seguides sense fer una cagada brutal... Lleccions !!! he he he he. Companyons !
00h 43', 3-9-2016: IB3 emet, per desgràcia, una altra pel·lícula en foraster.
Avui la notícia surt al diari francès L 'Independent. És que els espanyolistes donen una imatge paupérrima d'Espanya. I com deia la Faraona: "Si me queréis, irse" (a casa seva i no sortir per res)
Srs. de Vueling no saben allò de que el client sempre té raó? si més no se li ha de donar.
A jo també els empleats de Vueling dé m'han dirigit a en Català, tant el personal de facturació com el de vol. Si s' els ha infiltrat un ultra que vulgui arruinat la companyia per sercatalana, que el fotin al carrer per maltractat els clients i voler fer-los el boicot.
Jo he volat amb dita companyia més d'una vegada, i si, en general un dels idiomes utilitzats es el Català. Per aquesta raó tots els que treballin a sa companyia han de saber es Català.
Si diuen que Vueling és una companyia catalana i, que a aqueixa tothom domina el Català, vol dir que no feran costat als que han tractat malament a aquesta passatgera i que, si podem comprovar els fets els expedientara. Jo no voldria ser a la pell dels "hableencristianos" voladors.
Tu si que deus esta barrallat.
Pensaron que ya se había producido la "desconexión", pero no.Cometieron dos errores: hablar en catalán y luego fingir una discriminación inexistente. No habrá "expediente".
O als avions no hi ha càmeres de seguretat , que enregistren si hi ha alguna conversació que se veu tensa, entre la tripulació i algun passatger? Encara que no s'enregistri el so, es nota si se produeix una discusióo o una baralla.