Imatge d'arxiu de la secretària d'Estat de Turisme. | MONTSERRAT T DIEZ - EFE

TW
14

La secretària d'Estat de Turisme i presidenta de Turespaña, Isabel Borrego, ha destacat a un acte a Còrdova que «totes les percepcions» indiquen que els últims casos de corrupció «no afecten la imatge d'Espanya a l'exterior», la qual ha dit que és la marca turística «més prestigiosa del món».

A la jornada «El potencial Exterior d'Espanya i Marca España», Borrego ha assistit acompanyada de l'alt comissionat per a la Marca España, Carlos Espinosa de los Monteros, qui ha afirmat que fenòmens com el de Podem i la consulta sobre la independència de Catalunya afecten a la Marca Españya «molt menys del que ells creuen».

Tant l'alt comissionat com la secretària d'Estat han insistit que la Marca España roman aliena a fenòmens com la irrupció de Podem, la consulta sobre el sobiranisme català, o els últims casos de corrupció, una cosa que han dit que les dades «avalen».

Borrego ha insistit que la imatge d'Espanya és una imatge «clara», que reflecteix «seguretat, qualitat, acolliment, cultura i tradició».