El Ministeri de Defensa ha convocat un concurs públic per a l'adjudicació de la campanya de publicitat en mitjans de comunicació de cara a la celebració del Dia de les Forces Armades, que se celebra habitualment entre l'última setmana de maig i la primera de juny. El pressupost puja a 760.000 euros.
Així consta en l'anunci de licitació pública, recollit per Europa Press, que figura aquest dimarts al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE), en el qual s'indica que la campanya ha d'incloure anuncis en televisió, ràdio i premsa.
La data límit de presentació dels projectes serà el pròxim 24 de març i a principis del mes d'abril la Subdirecció General de Serveis Econòmics del Ministeri de Defensa té previst anunciar l'empresa guanyadora.
Els doblers pressupostats pel Ministeri de Defensa per a les campanyes publicitàries en 2013 del Dia de les Forces Armades, en l'última setmana de maig, i el Dia de la Festa Nacional, el 12 d'octubre, va pujar a tres milions d'euros, mentre que aquest any el departament que dirigeix Pedro Morenés dedicarà 1.780.000 euros a publicitar les dues celebracions, segons han explicat a Europa Press fonts de Defensa.
El Dia de les Forces Armades es celebra des de 1978 amb motiu de la festa de Sant Ferran, que té lloc el 30 de maig, i s'entén com «una jornada de trobada entre la societat civil i els que serveixen a la nostra Nació en els seus exèrcits».
Així, els exèrcits de Terra i l'Aire, així com l'Armada, la Guàrdia Civil, la Guàrdia Real i la Unitat Militar d'Emergències (UME) organitzen diferents activitats que inclouen esdeveniments culturals, esportius i jornades de portes obertes per apropar les Forces Armades als ciutadans.
Austeritat el 2013
Des de 1978 és habitual que els Reis presideixin l'acte central del Dia de les Forces Armades. El de l'any passat va suposar la reaparició de Joan Carles després de l'operació d'hèrnia discal a la qual s'havia sotmès al març, en un acte molt auster de tot just deu minuts de durada en què el monarca va passar revista a la força i va presenciar l' hissat de la bandera a la madrilenya plaça de Colón.
Defensa es gasta 760.000 euros en la campanya de publicitat per al Dia de les Forces Armades
També a Ara
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Bones subvencions per la reçerca i l'investigaciò, de Espanya, i la ciencia, no diven que no hi ha doblers per les escoles?? "España va bien" cualcù te dubtes??
val mes que els gasti en aquestes collonades, que en bales de goma a la frontera de Sebta...