Madrid donà 42 milions d'euros en contractes a Miguel Àngel Rodríguez

TW
0

L'empresa de publicitat Carat España cobrà 42 milions d'euros en contractes licitats per la Comunitat de Madrid només durant l'any 2006. L'agència de Miguel Àngel Rodríguez ha tingut l'últim any alguns dels contractes de publicitat de major import de tots els adjudicats per l'administració madrilenya.

El més abundant fou l'adjudicat el passat mes de maig per Metro de Madrid en concepte de contractació d'espais publicitaris per a les campanyes del suburbà. Foren més de 23 milions d'euros i el concurs era de caràcter restringit.

El contracte que segueix aquest en quantitat és el més polèmic; qui adjudica en aquest cas és el Canal d'Isabel II i l'import frega els 10 milions d'euros. El concurs fou convocat amb caràcter urgent i adjudicat el març. Carat no fou al principi l'empresa més ben valorada pel tribunal i només a última hora els consellers reberen un nou document en el qual el nom de Carat apareixia com a guanyadora. La despesa en publicitat s'ha disparat un 250% en 3 anys a la Comunitat.