Rajoy defensa la campanya popular davant el «trencaclosques» del PSOE

Amb el lema «Anam a més», preveu la participació d'Aznar en 23 actes

TW
0

El director de la campanya electoral del PP, Mariano Rajoy, defensà ahir la «campanya programàtica» que realitzarà el seu partit davant «els canvis» del PSOE en el seu projecte, el seu «trencaclosques» i el seu «guirigall», amb els quals no tenen gens fàcil l'exposició d'idees als espanyols.

En una conferència de premsa per presentar la campanya del PP, Rajoy va mostrar un mapa amb «el trencaclosques que no encaixa» del PSOE, va separar diferents parts d'Espanya amb sis colors i va exemplificar, segons la seva llegenda, el «guirigall» de pactes assolits pels dirigents socialistes en diferents llocs amb vista al 12 de març.

Al marge de les crítiques al PSOE, Rajoy informà sobre la campanya que tindrà com a lema «Anam a més», preveu la celebració de 2.340 actes públics (23 amb participació de José María Aznar) i suposa un cost de 1.900 milions.

Aznar visitarà totes les comunitats autònomes, recorrerà 23.000 quilòmetres aproximadament i, a més a més dels mítings, durà a terme actes sectorials per explicar el programa del PP en aspectes concrets com la rebaixa d'imposts i l'esport, les pensions, la cultura, la joventut, l'ocupació o la Formació Professional.

Mariano Rajoy assegurà que «la campanya no patirà cap canvi», tot i les declaracions de les darreres setmanes en què Felipe González «ha tornat a actuar» deixant en «segon pla» Joaquín Almunia o els atacs del PSOE a l'exministre de Treball Manuel Pimentel, la partida del Govern del qual «no és una cosa menor».