Incendi a Cala Torta
Editorial

Opinió

Mallorca es crema

No és normal. L'incendi que dimarts a la nit afectà Cala Mesquida i Cala Torta ja està controlat, tot i que després de cremar més de 480 hectàrees.

Editorial23/08/13 0:00

El vent del nord ha minvat i això ha contribuït a refredar els punts més calents.

Part forana

L'incendi entre Artà i Capdepera està gairebé extingit

Els serveis d'emergències donaren per controlat l'incendi forestal declarat entre els termes d'Artà i Capdepera a les 17 hores del dijous. Esperen que en les pròximes jornades es pugui apagar del tot, però el cert és que des de dimecres les flames havien quedat acorralades.

Antoni Agüera23/08/13 0:00

Imatge oferida pel Govern del perímetre afectat per les flames entre Artà i Capdepera.

Crònica Negra

Cala Torta: crema damunt cremat

En poques hores, l'entorn més immediat a Cala Torta, a Artà, tornà vint-i-dos anys enrere. Les prop de 500 hectàrees cremades durant la nit del dimarts i bona part d'ahir dimecres posaren inevitablement en el record dels veïns l'estiu de 1991.

Antoni Agüera22/08/13 0:00

Incendi a Cala Torta

Crònica Negra

Cala Torta es crema

Els incendis forestals no donen treva als equips d'extinció i el foc amenaça de nou l'Illa. Entorn de les 22 hores d'anit, fonts de l'Institut Balear de la Natura (Ibanat) alertaven de la declaració d'un incendi de nivell 1, de grans dimensions, en les proximitats del Parc Natural de Llevant, concretament en la zona de Cala Torta, al municipi d'Artà.

Julio Bastida21/08/13 0:00

Un helicòpter sobrevola una part de la zona afectada, entre Artà i Capdepera.

Crònica Negra

El Govern dóna per estabilitzat el foc de Cala Torta

L'Ibanat ha confirmat avui horabaixa que la totalitat de l'àrea afectada pel foc a Cala Torta ja ha pogut ser estabilitzada. S'han perdut devers 480 hectàrees.

dBalears21/08/13 0:00

Crònica Negra

Els mitjans aeris es retiren de la lluita contra el foc d'Artà

L'Ibanat ha informat aquest migdia que els mitjans aeris que han actuat durant les primeres hores en les operacions d'extinció del gran foc iniciat el dimarts a Cala Torta han tornat als seus hangars.

Antoni Agüera21/08/13 0:00