Té raó en Miquel, un any i mig i encara no hi ha constància de que el Govern del Pacte hagi robat un sol euro. Quina vergonya!
En aquestes altures del mandat anterior, Jaume Matas ja tenia les obres del soterrament i del metro a tota màquina, El Govern del Pacte encara ni ha presentat el projecte de la prolongació de la línia de Manacor fins a Artà. Les comparacions són odioses. És trist però és així. Un any i mig de Govern de Progrés i encara no han presentat ni un trist paper del seu "projecte estrella"...
Molt serà si el present govern segueix existint quan estigui enllestit el projecte bàsic.
Quina tropa d'experts en mobilitat, els lectors del Balears! No sé què fa en Vicens que no vos contracta. Enviau el currículum a la Conselleria, no sé què epserau!
que voleu que vos digui... a jo em faria il.lusió...
Per anar a Son Sardina hi ha el metro que passa cada 15 minuts, el bus 12 que passa cada 26 minuts en feiners i 30 els festius, i el 27 que passa cada hora. Tampoc està tan malament! Tot i això és veritat que hi ha barriades millor servides com on arriben el 3, 5, 7 o 8.
Realment crec que el tramvia permetria reordenar el trànsit a les Avingudes de Palma i donar al transport públic l'espai que es mereix i necessita, en superfície. Actualment, els carrils bus que hi ha són escassos i molt poc respectats per vehicles que fan "curtes" aturades (vegi's davant El Corte Inglés i altres llocs). Efectivament, per connectar Palma amb l'aeroport hi ha diverses opcioins i l'1, que té una elevada velocitat comercial en aquest tram (més de 30 km/h) és una bona opció. Efectivament caldria augmentar-ne la freqüència i fer-ne més àgil l'accés. El tramvia és millor en accessibilitat que és important quan es va amb equipatge, no contamina per on passa i permet regenerar les zones que travessa. La versió ferroviària amb tren SFM a l'aeroport i més enllà (reobertura de la línia de Santanyí) seria una oportunitat de crear una línia express, com tenen a Barcelona, encara que s'hauria de veure si l'aeroport té l'atractiu suficient que justifiqui la inversió, ja que molts turistes tenen transport discrecional a l'arribada.
ja ja ja no s'ho creuen ni ells......!" ja ho voureu ,com tot acaba amb un somni,,,,,, Tot son promeses com les de Zapatero,el govern d'aqui molt xerrar peró no fan res.
Mentre és parla de totes aquestes grans infraestructures tenim que per anar a Son Sardina hem d'esperar 35 minuts el bus, i supòs que lo mateix deu passar amb altres barriades. No val més arreglar lo que no funciona abans de ficar-mos amb obres faraòniques? O ja començam a copiar el PP? En lloc de mimar tant els turistes i llepar el cul als hotelers que mirin un poc més pels residents.
Un tramvia urbà per a baixar fins a la mar per ses avingudes i resseguir sa línia de costa fins a Can Pastilla me pareix molt bé. Però per anar a s'aeroport no serveix: ningú l'agafarà si segueix donant servei s'autobús actual que t'hi du per s'autopista en quinze minuts des de plaça Espanya. A s'aeroport en ferrocarril s'hi hauria d'anar fent una primera parada de sa línia de Santanyí-Cala d'Or, tal com planteja Migjorn. Aquesta sí que seria una opció competitiva. Ja que anam curts de duros, almanco hauríem de gastar bé es pocs que tenim.