jaume: Estàs segur que és el teclat lo que no li funciona bé a l'estudiantet?
estudiantet: me crida l'atenció que quan has de posar un "c" poses una "t" ( a part d'altres coses que no entenc, però aquesta en concret no me deixa dormir) no te funciona bé le teclat?
Per acabar amb la corrupció i fe estralls amb el diner public tan sols hi ha una solució, presó incondicional fins el retorn del robat, del contrari fan presó dos anys i al carrer forrats de diner public.
Els mecanismes de control existeixen en teoria. Cas pràctic: A l'Ajuntament de Sóller governat en majoria absoluta per el PP amb Carlos Simarro (actual portaveu d'aquesta guarda) al capdavant els mecanismes de control han fallat no perqué l'oposicio no hagi fet la seva feina sino per la simple i senzilla raó que els governants s'han negat sistematicament a treure les factures que l'oposicio sol·licitava, fins i tot amb escrits oficials entrats al registre de l'Ajuntament i "oblidats" Deu sap on. Aixo mateix deu haver passat a les altres administracions i per tant és ara quan hi ha hagut el canvi de Govern i tenen acces a tota aquesta informació que fins ara estava ben guardadeta que han començat a imputar gent. Estudiantet com sempre no tocas peu amb bolla i et convendria seguir estudiant, al manco per aprendre a escriure. Pero si vols donar la culpa a anteriors governs podem anar més enrera i donar-la a la Constitución Española feta com pogueren sortint de una dictadura militar i amb pares de la talla del senyor Fraga o directament donar la culpa al franquisme per la merda de sistema politic que ens va imposar (que Franco va anomenar succesor, per si no ho sabies), i com diuen fes-tu mirar que segons quins mals pel cap es millor agafar-los amb temps.
ho dic per que ho se per experiència, i estic d´acord en que s´ha de canviar ,i Tomeu, per desgràcia en 30 anys de democràcia n´hi ha moltes ,moltisimes coses que no funcinen.Amb el que no hi estic d´´ acord es amb que no se vulguin assumir responsabilitats isegon qui governi son delinquents i segons qui la culpa la te Felipe ,la FISCALIA,Ministeri de Afers Estengers , els inmigrants etc.etc.
Per que es quasi impossible? Els mecanismes de control precisament són en els casos de majoria absoluta. Quan no hi ha majoria absoluta ja tens a més d'un partit al govern i en ja se van controlant entre ells, a part del que s'oposició hauria de controlar. Uns mecanismes de control que no funcionen en casos de majoria absoluta li podem dir mecanismes, però no de control. És això precisament el que s'ha de canviar. Que existesquin aquests mecanismes i que funcionin. El que no m'acab de creure que en 30 anys de democràcia, no hi ha res de res!!!! Si els dels PP eren lladres. El PSOE i la resta de partits eren la policia. I uns per robar i els altres per no aturar als que robaven no han fet la seva feina
Be es veu que a mi no m´entren els missatges ?.Mecanismes de control per part de l´oposició quan hiha majoria absoluta es quasi be imposible.I com es pot culpar a l´oposicio si el que governaven deien que no sabien res ........ara diu pp balear que es a personara com acusacio particular.???????????.El que no es pot fer a aquestes alçades es donar la culpa a Felipe Gonzalez a la fiscalia....al "cha-cha-cha"..que la cosa es mlot greu
Sa veritat és que és molt decebedor el panorama que tenim. El govern anterior va fer i desfer el que va voler sense que s'oposició li controlàs res. Com es això possible? Es possible que amb tant d'escàndols que han sortit a la llum, s'oposició a la legislatura passada no tregués cap a la llum, i sigui ara que ho faci? Una de dues o no van fer absolutament res o no tenien cap eina per veure el que passava. No ho entenc. El PP ara a s'oposició està fent el mateix que va fer s'oposició de la passada legislatura? Cobrar i esperar que venguin les eleccions? O es que el Govern l'únic que fa es cercar les merdes que va fer el PP (cosa que hauria d'haver fet fa quatre anys) i no fa res mes. Al manco, aquest govern, supòs que com està format per un parell de partits no tenen l'opció de robar-nos sense que els companys de govern se n'enterin.
A Tonina. Després den Felipe han "governad" altres, però ès question de legislation. La legislation està corrupta, els dels PP no la reformaren podent fer-ho, ara reben tan si són culpables o innocents, ara pot rebre qualsevol funtionari o càrrec per lo que ha de procurar "fidelitat" com si foss un membre de la mafia. Control no vol dir governar, la oposition només pot denuntiar, censurar, etc., cosa que no féu el PSOE. El ministre de exteriors i govern central no han de permetre negociations amb delinquents. Si ès question de honradesa en Matas està per damunt den Antich. Aquest governa gratias a l'acord entre la fiscalia i UM (o part de UM),
vergonya cavallers, vergonya...