Nofre, no ho dubt i si llegeixes l'article no dic el contrari. Només explic alguns plantejaments, que no sempre compartesc, però que s'han de valorar. Ja dic al començament de massa vegades feim els roissos massa grosos. Jo, en particular, estic orgullós dels èxits esportius d'en Nadal, encara que m'agradaria que apareguessin més símbols mallorquins associats a la seva figura més enllà de la seva procedència.
Pobre Pere!, és molt trist estar tan traumatitzat que sols no t'has adonat que en Rafalet és el més alt estandart de Mallorca, i que és pot ser manacorí, mallorquí, espanyol, europeu i universal sense caure amb mires tan curtes com tu tens , sense renunciar ni ofendre a cap d'aquests atributs d'identitat, i pel contrari estimar-les a totes. Ell ho ha aprés abans del vint anys. Seria desitjable que la gent com tu ho aprenguis algun dia.
Qui perd els ORIGENS perd IDENTITAT!!!
El que realment trist és que totes les virtuts d´un esportista com Nadal (superació, dedicació, esforç ...) i els seus trionfs puguin quedar desvirtuades espaecialment pels polítics que com tu, tontito (com et va batiar MAM) no fan res més que emprenyar. Ara dins la mediocritat del panorama polític balear( no només del PP) gent com tu que ets el més mediocre, triomfara
Es asqueroso como se puede mezclar deporte con toda esta porqueria.
Este que firma Jo merece un ecarmiento por idiota y por meter zizaña entre mallorquines y catalanes. Enhorabuena a Rafel Nadal y el pésame por tener que convivir en las calles de su querido Portocristo con semejantes energúmenos - que espero que sean pocos y merezcan el aprobio de sus conciudadanos. Viva Rafa Nadal y Viva Porto Cristo!
4 del 9, ets més boig que es cagar de panxa. Procura no topar-me perque et trauré un ull i no serà es des cul. Beneit! Ah i VISCA EN NADAL!
4 del 9.Tu ho ets un jove decent, beneitarro? Embrutant l'opinió lliure del lector de Diari de Balears. Visca la gent educada! Tant en Nadal com tu sou ben manacorins però un ho és amb plena dignitat i honor i tu a nivell de merda.
Saps si t'han de fer qualque operació d'urgència o coses que no fan a Son Dureta i t'envien a un hospital de Barcelona si opinaràs així des catalans, de Catalunya i de la Generalitat. Tros de banc de JO!
Pere: estoy en desacuerdo en un 99% con tu artículo sobre Rafael Nadal. Pero te felicito po dar la cara y escribir en las "opinions"