user Pepet | Fa 7 mesos

Spain is spain,agafant un avió o un vaixell. Segurament et agradava més la "prensa del movimiento",en castellà de tote la vida,censura inclosa.

user I Muro és Muro | Fa 7 mesos

Ha, ha, ha...ei, multinick, si t'hi vols treure punta tinc una maquineta japonesa que va collonuda😂

user Goriet | Fa 7 mesos

Quan els fatxorrins ens acusen de fanatisme, és quan sabem que anam bé.

user Macià | Fa 7 mesos

L'espanyolista del fòrum, que amb noms diversos remuga sempre seguit contra els mallorquins que simplement volem veure respectats els drets lingüístics que tenim reconeguts legalment, anomena per enèsima vegada el diari 'Última Hora' i altres vegades hi afegeix el 'Diario de Mallorca', com a culpables d'anar contra la llengua catalana. No li interessa veure que el fet de tenir dos diaris escrits en foraster no és una decisió lliure dels editors, sinó l'enèsima conseqüència de la política castellanitzadora duita a terme per l'Estat. L'espanyolista del fòrum vol que perdem el temps envestint debades els editors de diaris, i mentrestant l'Estat continua aplicant impunement la seva política castellanitzadora.

user I tant, tant, tant | Fa 7 mesos

Pssttt...multiniques, mentres amolles collonades en foraster per aquí, la dona te posa els catxos amb un coreà per allà. De res.

user dic | Fa 7 mesos

Sapain is Spain, Ets una mica ignorant o ho fas veure.No saps com funcionen les empreses serioses amb les garanties que et donen? A tu et sembla el mateix dirigirte a la central japonesa amb una botiga espanyola? fest-tho mirar.

user Spain is Spain. | Fa 7 mesos

¿Y la carta que mandó tu amigo a la empresa japonesa cómo estaba escrita? ¿En español, o inglés? No creo que por aquellas tierras sepan nada de catalán. Tampoco creo que por una simple carta le mandasen una máquina. Seguro que mandaría la vieja. Tu "historieta" nada tiene que ver con la supuesta actuación de ADT. Bien podría no ser verdad conociendo el fanatismo del "Baleares", que lo denuncian todo lo que cae en sus manos, pero callan como tumbas ante el "crimen de lesa humanidad" que supuestamente lleva a cabo ULTIMA HORA. Ni pio. No se puede escupir al plato del que te da de comer. Y a buen entendedor etc. etc.

user Spain is pain | Fa 7 mesos

Conec el cas d'un amic a qui no varen voler reparar a la tenda espanyola on l'havia comprada una cámara de fotos japonesa, molt cara i en garantia. Davant la impotència va escriure una carta a la central japonesa explicant el seu cas. Poc temps després va rebre una cámara igual i sense estrenar. Qui vulgui entendre que entengui.

user Mascaró de Son Llodrà | Fa 7 mesos

Costa de capir que una empresa com American Distirict Telegraph, creada el 1874, establerta en molts d'estats dels món de fa molts d'anys, ignori les normatives de caire lingüístic de qualque país, com el cas del nostre país on també hi opera. El menyspreu per la llengua catalana / valenciana es fa insuportable i sí, hi ha altres empreses que "entenen" la nostra llengua, però, que compleixin la llei del tot, és a dir, contracte en català / valencià; atenció telefònica en català / valencià (sense fer trampes); relació escrita en català / valencià; operaris instal·ladors que nos entenguin; instruccions d'ús i d'activació i manteniment de les alarmes en català/ valencià; subministrament de les plaques d'avís d'alarma instal·lada en català / valencià... en son molt poques. Per una altra banda és evident, la independència política és la millor forma de governar-se un país i de decidir com vol governar-se, però, hi ha estats federals com la Confederació Helvètica que respecten la diversitat lingüística, les llengües oficials i en fan qüestió d'estat. El què s'esdevé a "Espanya" és senzillament que els tres territoris d'arrel catalana, que hi inclou dins, foren integrats dins d'Espanya pel "derecho de conquista" amb això resta tot dit. la resta perdre el temps per a no res i encara empitjorat per la deixadesa de qualques catalanoparlants que encara no es fan valdre, ni fan valdre els seus drets, desenvolupats en normatives a partir dels Estatuts d'Autonomia de les Illes Balears, del País Valencià i del Principat.

user Joan | Fa 7 mesos

Jo no esperaría massa d'una empresa on el 30% -el trenta per cent!!!!!- del comentaris dels seus clients parlen de robatori, estafa, incompetència, pèssima atenció, mentides, etc, etc, etc. I això tot de clients castellano-parlants i extrangers. Que no parlen català és una excusa per tractar a cosses un munt de clients i llevar-se les mosques del damunt. De veritat que els comentaris fan feredat.