ergo:Tampoc tu ensenyes la teva foto ni dius el teu vertader nom.O sigui que potser no retreguis als eltres el que tu no fas.
I A.G.
E.P és Europa Press...
No sé com aquesta botiflera i lacai dels interessos colonials espanyols no es trenca l'espinada amb aital genuflexió!?
El seu paper tothom sap quin ha estat. Una "professional" que ha consentit qualsevol indignitat per mantenir els privilegis propis d'una institució anacrònica.
A De Asprer.- Lo que tú llamas "periodistas" son dos o tres pájaros que escriben burradas siempre emboscados. Jamás lo hacen con su nombre. En todo caso como A.G o E.P. Dudo que estas iniciales sean las verdaderas. Gente sin valor alguno y carentes de valentía, que tira la piedra y esconde la mano. ¿Nombre y apellidos y fotografía? ¡Ni loco!
És curiós com el moment més important de la vida trist d’un periodista [?] sigui escriure això. Sa irrellevància d’un don nadie davant una senyora que ha dedicat sa seva vida a cumplir el seu paper, i que per cert ha fet mes per Mallorca i els mallorquins que cualsevol polític.
Es normal que Paquita no vea nada. No es cuestión de oftalmólogo ni de revisión de carótidas.
Tothom sap que, dins la família, els borbons parlen amb anglès.
Beníssim! Així es veu la preparació de Marga Prohens per atorgar premis! Quina autoritat cultural!