Lo del contubernio ja t'agrad veritat ? Sort que els somnis humits d'un fatxa cap pelat no arriben an el cel.
Hauria de dir: L'amnistia suposa l'abolició de l'Estat de dret "de merda" a Espanya. Un Estat de dret que aplica el dret de manera diferent segons els partits siguin de dretes o d'esquerres. Afavorint sempre les dretes, of course.
España, de manos del contubernio social-comunista-separatista, se está convirtiendo en un refrito de república bananera bolivariana a la venezolana. Una vergüenza.
Sería posible paralizar la ley durante años en el Senado. Al ser una ley totalmente inconstitucional, al igual que ocurrió con las leyes fascistas de desconexión de los separatas, el Senado puede negarse a tramitarlas hasta que se pronuncie el constitucional. Lo que llevaría años.
De moment, de asprer, l'únic que ha pactat amb Hitler, o Bocs, tant fa, ha estat el Pipo . I així li anirà.
Cinc anys fent manipulacións i trampas a favor del PPatriatorum, i ara també dels bocx bobiscum, vosaltres al naixement de Ñ sou els inventors de "Hecha la ley, hecha la trampa" i ara se esqueixeran els vestits i es tiraran cendra pel damunt ompliran de "bilis" i "bulos" el planeta. I declararàn els partits independentistes de terroristas. Crec que en J.M. Ansar deia "sin violència se puede hablar de todo". Però si vos convé a vosaltres, tota la història de Ñ és un joc de trileros.
Deben voler dir l'estat de dret del contubernio fascista del movimiento dictador franquista. Així sí que els hi compro el pensament.
Coooom? Però si la restauració de l'estat de dret se basa en una gran amnistia, malgrat siguin alts càrrecs del poder judicial, no poden dir ara que l'amnistia als independentistes catalans encausats i condemnats sigui contrària a l'esmentat estat de dret, perque dónen a pensar que s'en riuen de la gent i que la tracten d'enganar. Democràcia és acceptar tot el que és democràtic, malgrat no ens agradi a noltros. I tal volta el que és contrari a l'estat de dret, va ser acusar de sedició i d'alta traició a una gent que no va cometre cap delicte de sang, únicament per decisions polítiques que s'havien de solucionar en el marc de la política.
El Gobierno ya tramita los indultos a nueve condenados del ‘caso ERE’ un año después de que lo pidieran (10/2023). Este gobierno no es CORRUPTO, es lo siguiente.
No, no és així. Sols demostra que amb els papers en sa mà, si se les llegeix com toca, demostren que NO hi havia motius per jutjar.los. Es una qüestió política, no penal. La política es xerrar, escoltar i arribar a acords JUSTS per a TOTS.