user Com més ténen per callar, més acusen | Fa dervers d'un any

@Toni. A voltros no vos fa xantatge Puigdemont. A voltros el vos fa la ultra dreta. I a aquesta li fan els nazis europeus i el seu gran patrocinador, el que ha armat el gran merder a l'est d'Europa. I no ho dic només jo: Ho diuen tots els mitjans de comunicació seriosos, politòlegs i gent molt entesa i ficada en política.

user Recular | Fa dervers d'un any

Fa vuit anys y tres mesos que el català recula.

user Patriota | Fa dervers d'un any

Por más que sobre el papel y mediante la coacción y el chantaje se intente imponer el catalán, la vida dictará su sentencia y el catalán, por voluntad libre de los ciudadanos, está condenada a la irrelevancia social, real, y hacer compañía, en el museo de la historia de las lenguas muertas, al arameo, el etrusco, etc.

user dic | Fa dervers d'un any

De Asprer:Franco no va aconseguir destrossar el mallorquí i els seus hereus per molt que ho intenteu tampoc ho aconseguireu

user Ja està bé | Fa dervers d'un any

Això d'aquí durarà molt poc. No hi haurà qui ho aguanti.

user Pst | Fa dervers d'un any

La gent d’aquí els ha votat. Els mallorquins del PP de sempre i els nouvinguts que no estimen Mallorca, sinó els doblers que en treuen. Llàstima de país.

user Ja ho val! | Fa dervers d'un any

Perque hi ha massa gent autòctona i sobre tot de fora, inculta, maleducada i adoctrinada pels que ni tan sols haurien de ser legals. Sempre és més fàcil dir, per exemple, que L'alemany no és la llengua pròpia d'Alemanya, perque allà se parlen el berlinès, el frankfurteès, el colonyès, etc, que no memoritzar el vocabulari, els verbs i les declinacions de la llengua alemanya. I qui parla de la llengua alemanya, parla de qualsevol altra llengua com pugui ser la catalana. Perque per alguns ganduls i ressentits, és més fàcil escampar mentides, fer renou i fins i tot demandar a les nostres institucions, que dedicar tres horetes setmanals anant a classe i estudiant un poquet.

user De Asprer | Fa dervers d'un any

A ver … en España pasara de cero a 0,1 y lo llaman avanzar. En Baleares, comunidad donde el mallorquin es la lengua propia junto al español, baja, por la imposición por encima del mallorquin. Franco no consiguió destrozar el mallorquin, los catalanes si que lo han a conseguido. Y este es el sentir de la mayoría de los mallorquines.

user Toni | Fa dervers d'un any

a nosaltres no ens fa xantatge Puigdemon

user Un de's plà | Fa dervers d'un any

Els pperros i bocs s'han agermanat amb aquest tema, la saliva de la ràbia els i vessa per els costats com els bulldogs.