user dic | Fa dervers d'un any

Carlos Vilalta: "Las distintas modalidades lingüisticas de España es unpatrimonio cultural,merecedor de especial pespecto i protección" El respecte i la protecció deuen estar de vacances indefinides.

user Arri | Fa dervers d'un any

De tu es pot dir el pitjor que es pot dir d'una persona, multinick, que ets mortalment avorrit.

user Carlos Vilalta | Fa dervers d'un any

Cuanto zote, Dios mío.

user Dic jo | Fa dervers d'un any

Tu mateix ho dius, que es la Llei mencionada a la Constitució la que mana en aquest cas, tal com diu un comentari més abaix, però no ho entens, no ho nyipes. No hi arribam, mestre Vilalta. La comprensió lectora te fa figa. Diuen que no hi ha res més atrevit que la ignorància.

user pregunto | Fa dervers d'un any

"las garantias para la imparcialidad en el ejercicio de sus funciones" atendre als castellà parlants sense problemes i en canvi no fe al mateix amb els català parlants és imparcialitat?

user Carlos Vilalta | Fa dervers d'un any

Artículo 103.3 de la Constitución Española. "La ley regulará el estatuto de los funcionarios públicos, el acceso a la función pública de acuerdo con los principios de MÉRITO Y CAPACIDAD, las peculiaridades del ejercicio de su derecho a sindicación, el sistema de incompatibilidades y las garantías para la imparcialidad en el ejercicio de sus funciones". Me ahorro los adjetivos que merece el tal "I que sap....", jajajaja.

user I tant | Fa dervers d'un any

Han de saber mallorquí.

user I que sap de molt, en Multinik! Ha, ha, ha! | Fa dervers d'un any

Als requisits de mèrit, capacitat i publicitat no els anomena la Constitució, sinó la Llei de la Funció Pública. Però quan s'és una bubotota que se pensa que pot enganar als altres, perque se creguin que ell és un set ciències perque son beneits, se fan aquests ridículs.

user pregunto | Fa dervers d'un any

Carlos Vilalta: I la sagrada constitución que diu?

user Ja ho val! | Fa dervers d'un any

La Carta Magna és un document d'Anglaterra redactat rn Anglès. I el mèrit, la capacitat i la publicitat fe les convocatòries està més que demostrat. Millor te fiques en les escoles concertades que no en compleixen ni un, de requisit. I no estaria malament, què a les administracions de l'Estat exiigíssin Català, Gallec i Euskera.