Un retrocés Recorda temps passats com quan es celebrava el retorn de la monarquia absolutista. Un govern del poble sense el poble. El general ens quadrarà a tots.
És un atac directe a la democràcia i a la llibertat individual i col·lectiva, molt propi de mentalitats feixistes i imperialistes. Ja ho tenim molt vist i és un acord que podrien signar Onésimo Redondo, el general Primo de Rivera i el seu fill, Matias Montero, Francisco Franco i Millán Astray.
Chapeau 👌
Això acabarà molt malament.
Això ja és un Merdé&Xuflé, lo millor de la fina PPorqueria Montada per Bocs = mal resultat.O sigui un autèntic desgavell per les escoles i la gent. I la llengua Catalana que els emmatzina las ideas. També he sentit - open your mind -. Tenc record de haver sentit " les mandaremos lo peor de lo nuestro " ja ha arribat tot.
Un grup que donada la seva estufera i comandera s'ha venut a un altre grup de xantatgistes professionals. El preu, nosaltres i les nostres illes.
Un gran CAMBIO ...
@ Valoració. Com t'hem de dir que se te veu massa el plomall?
Un inici d'aniquilació de la nostra terra començant per la llengüa per colons fatxes amb l'ajuda de mallorquins sense dignitat ni anima ( una quinta columna )
Avui matì he telefonat a la nefasta empresa Sagalès-Caldentey per tornarme a queixar del servei de busos que gestiona amb uns vehicles pagats per noltros i una "senyora" molt mal educada m'ha dit : hablemè en español" l`hi he dit que m'havia de parlar amb mallorqui i m'ha contestat: esto es españa i m'ha penjat el telefon.Jo fins ara m'era igual parlar amb català o castellà pero a partir d'ara exigirè que me parlin en català.Ja està be!