El gran què és votar tan sols a partits antifeixistes. Per tant tenir clar que són molt perjudicials PP, C's i Vox. Els demés partits, encara que siguin centralistes seran un mal menor. Fora els fatxes del poder ! Salut i independència !
Jo vot a la CUP ! Els demés ja els coneix, lladres o mentiders. Per tal cosa els de la CUP m' ofereixen més confiança.
Yo votaré a VOX.
O sou molt rars,.o sou els llops de la dreta disfressats de nacionalistes. Perque per voltros, feim molt malament si deim que votarem a MÉS, o encara pitjor si comentem que ens decidirem per a la CUP o si ens movem cap al centre i votam a El Pi, ja ens diuen de tot. O son els fatxes, que no hi ha manera de que ens deixin en pau, o son il.lusos se pensen, que si "castigam"als nostros partits i entra el PP amb VOX de la mà, noltros no patirem i tot s'arreglarà.
Jo no aniré a votar! Els de manco per Mallorca m’han decebut!
La veritat és que si el pacte de retrocés perd les eleccions només serà responsabilitat del fracàs de l'actual govern de retrocés. Encara gràcies a la CUP Crida per Palma perquè s'ha de tenir coratge per intentar revertir el desastre que és avui la ciutat.
Els perepunyetes no volen que votem a MÉS, però tampoc volen que votem a la CUP. És possible que vulguin que votem a VOX? Si no fos perque escriuen decentment, pensaria que son els dos pellassos sense gràcia i fatxes consumats que s'han proposat enfonsar el digital, que s'han proposat allunyar- nos de les urnes..
Mai votaria a CUP-Crida per, Palma, còmplices de l’entrada del feixisme al Govern de Cort.
Votaré a la Cup Crida per Palma,Mes no ha fet gran cosa .
Ànim i endavant! Visca la Cup Crida per Palma!