Al menos en Rodrigo de Santos va tornar es dobbers
A la Xina, en casos similars, s'aplica la decapitació pública. Estan de sort aquestos pocavergonyes lladres i pecadors que ofenen tant el poble com la religió católica.
Qui paga tot el robat i estafat? NOSALTRES, NO ELS LLADRES!
Més que caçade bruixes, el que hi ha és una colla d'estafadors que han ocupat llocs de responsabilitat dins el pp i que han aplicat les seves males arts, robant al poble. No hi ha bruixes: hi ha lladres!
Aquesta senyora nostra té un problema ben gran: no només es crea un món de fantasia, sinó que a més se'l creu!!! És gros! Quan tothom sap què ha fet, és com a molt inútil sortir a dir aquests dois. Almenys hauria de donar la cara, perquè de judici, segur que n'hi haurà, i les evidències parlen soles.
Pobreta, ella només donava propines i accedia a perpetuar la corrupció de la China. ¿Perque vos pensau que han pogut fer els jocs olimpics? Eternament agraïts
Diu sa veritat, ja que ella mateixa reconeix ser una bruixa perseguida per la Justícia..
Que caigui qui hagi de caure, i que tornin fins al darrer centim. I si no els tornen, presó fins que els tornin més la corresponent quota de presó o de doblers per haver robat. Hem de recuperar els doblers que ens han robat
ARA ÉS L'HORA DEL BOICOT AL DIARI L'IMMUND EL MUNDO. L'immund el Mundo no deixa passar dia sense exalçar tot allò que és en detriment de la llengua catalana. La mala peça és En P.J. Ramirez. L'immund el Mundo pretén que es creïn més dispositius a favor de l'espanyol i en contra del català (Ara n'hi ha més de mil d'aquests dispositius). Anunciants de l'immund el Mundo: BANESTO – LATIENDA – PIKOLIN – SUVIVIENDA – VINOS LAVINIA – BUY.VIP. – PISCINAS RAMIREZ – AIR BERLIN –
Gracies per la propina!