"31 trens d'ample mètric d'acord amb els gàlibs recollits en la declaració sobre la xarxa d'Adif". Sembla que el "geni" que encomana els trens no va consultar el mida dels antics o dels túnels, per una vegada podien posar en servei trens nous a la xarxa de rodalies catalana.
.Païs casposo i de pandereta,....com sempre.
Record un foraster que va venir de manobre a la feina i la primera cosa que va fer va ser un pastó (mesclar ciment amb aigua), i li va surtir molt clar. "Que se cree el agua, que no hay mas semento?". Llavors li sortia espès . "Que se cree el semento, que no hay mas agua?". Si no l'haguéssim aturat, hauria fet pasta per encimentar Mallorca.
Això no acabarà fins que els responsables, no paguin de la sseva butxaca. Si no, hi tornaran i tant contents. Paguem tots!
! Bravooooó ! Això és la " Marca EspaÑa ".
Bé, i el que vindrà. A l´escola, TOTS aprovats! Els professors no crec que es molestin gaire. Jo no ho faria! Diumenges corregint? Per què?
Govern d'esquerres.....
A.- Es un desastre. Una vergüenza. Un escandalo que los verdaderos culpables ya deberían estar picando piedra. B- El "Baleares", en su línea. En su odio continuo a todo lo que huela a España. Puro resentimiento. Pura impotencia. Jamás resaltarán un logro o un éxito español.
A Mallorca en temps del Govern del President Cañellas, en assumir les competències de FEVE, ens va passar una cosa semblant amb els trens encarregats per SFM a l'any 1993 i que arribaren l'any 1995. Els trens eren massa alts per a les andanes existents a Mallorca i de pressa varen haver de fer uns pujadors provisionals de fusta a l'estació de Palma, per tal de fer el primer viatge d'inauguració prevista amb les noves màquines. Anaren de l'estació de Palma fins davall la Via de Cintura i tornar cap endarrere, per que entre Inca i Palma no hi havia cap andana tan alta a cap estació .
Així va l´educació! Formant ineptes!