@Carlos Villalta. I com no hauries d'estar d'acord amb "ben fet", si ets tu mateix amb un altre nik?
-Prohibeixen això i a cambi hem d´aguantar les banderas del àliga, la svàtica, la de falánge i demostracións feixistes braç en alt sovint i sence cap tipus de contenció ni prohibisió.- Dons això.
Només per curiositat, m' agradaria saber quants d' aquests missers inflamats haguessin arriscat vida i hisenda defensant Jesús devant els qui el varen condemnar.
@ben_fet, el dècim de loteria del Nadal d'enguany d'un Estat governat per sociocomunistes representa una imatge religiosa. El moviment que diu ser cristià (sembla que cerquen aliats fora del catolicisme) ha denunciat el segell amb els mateixos arguments que cauen sobre l'Església i el cristianisme (responsable de milions de crims). Això dona peu a denunciar la retirada del dècim de Nadal. Bon dissabte.
Les idees del partit d'Aurora Picornell no moriran mai.
No sé perque se diuen cristians, si amb les seves nefastes accións, representen tot el que hi ha al costat fosc de la Humanitat. Ben igual que la Meloni, que s'auto-proclama cristiana, però que desobeint totes les normes que regeixen el dret marítim, no deixa atracar als ports italiàns els vaixells de refugiats, que han d'acollir els descreguts, irreverents i laics francesos, per evitar que les persones que hi viatgen se morin enmig de la mar. I és que tot aquesta colla de feixistarros sense cor ni empatia, com que no els agrada el seu nom, perö no volen canviar per tractar de ser un poc millors, s'autoanomenen cristians perque sona a antic, però falten al principi bàsic del cristianisme. que és la caritat.
Vist així, tampoc és poden emetre seguells de la ideologia cristiana. PERFECTE!
Mal fet, com totes les censures. Ara bé, convé recordar que Garzón anys enrere va fer judicis tergiversados amb la intenció de perjudicar l'independentisme català i que fa part d'un govern de coalició amb el PSOE, un partit que va donar suport a l'aplicació de l'article 155 de la constitució espanyola que va provocar la presó i l'exili de demòcrates catalans pel fet de voler la república i aplicar el dret a l'autodeterminació que el PCE defensa en el cas de Palestina i el Sàhara.
Totalmente de acuerdo con ben fet. Me ha quitado las palabras de la boca, digo, del teclado.
Y si los "babaus" (insulto del iluminado Lladonet) volasen, cambiaría el clima. El ridículo está servido cuando se quiere hacer el papel del pitoniso Pito. Carlos Vilalta (a quien no conozco) y "ben fet" son dos personas diferentes que en este caso, por pura lógica, han escrito lo mismo. No aciertas una, babau.