Tú no en tens res de mallorquí. Tots sabem lo que ets tú: parles com un forater, te comportes com un forater ETS UN FORASTER. Al carrer ets tú que hi has d´anar. Ja en tenim massa com tú
Suposem, que per culpa del disgust, la dona que era expulsada hagués perdut el coneixement i caigut a terra. Se suposa que l'haguessin atesa immediatament, però com hagués reaccionat la clínica en saber que era per culpa del tracte inadequat que havia rebut per part de la metgessa que exigia -fort i no et moguis- que li parlessin espanyol? O si hagués demanat per anar la lavabo i allà s'hagués desmaiat?
Mallorqui: Sigui pública o privada han de respectar els drets dels seus pacients.O es que la sagrada constitució només es per servir-hos a vosaltres?
Fegeu la proba,truqueu,i opcions varias,en català,cap. Són de la capital de les espanyas,que tenen ben asomit,el decret de nova planta,i per els seus coloms,castellà " que esteim a espanya". Quin nom te aquesta actitut? Colonialisme,despotisme,etc. Etc.. C.E. art. 3 i 3.1 Estatut Balear art. 4 pegauli un cop d'ull i sabreu més; les actituts,son un altre tema,i se veu per hon van.
És repugnant, que venguin a la nostra terra per viure millor, o com en aquest cas per ampliar el seu negoci, però que se dediquin a faltar al respecte i a maltractar als naturals dell lloc a on s'han instalat i que escúpiguen sobre la llengua, la cultura i els sentiments d'aquest poble. Doncs que se dediquin a atendre als quatre xarnegos rebotats, d'aquests que no volen catalans a Catalunya i els fan la vida iimpossible, i als estrangers anti-Català que s'ho puguin pagar. I si no ténen les suficients. entrades de doblers com per mantenir la clínica serà el seu problema.. És absolutament intolerable i repugnant, el fet d' haver de patir els maltractaments d'una gent forastera, protegida per unes lleis estatals que no dónen cap suport a les cultures espanyoles que no son la castellana , com si tots estàssim subordinats a la Meseta i fóssim éssers inferiors als monolingües del Castellà, i a tots els que no saben Català. La situació és tan absurda, que fa pensar que hi ha qualque mala intenció oculta..
La sanitat (tant publica com privada) sempre ha sigut un cau de conflictes per a la gent que volem ser atesos en català. Però si paguem amb els nostres doblers i anem a un negoci privat (restaurant, botiga, perruqueria, clínica, hospital, taller, etc) podem triar a quin volem anar i ser atesos correctament. Si triem anar a un establiment amb els rètols, la carta i tota la propaganda escrits en varis idiomes però no en català, el conflicte el tenim servit. Jo si ho puc evitar, no hi aniré mai.
Si no vaig equivocat, a aquesta clínica ja s'havien fet altres marranades a la gent catalanoparlant. El que jo crec, és que se pensen que els Països Catalans son de la seva propietat, i el que fan només son gests d'avís, perque ens anem mentalitzant de que els plans son els d'expulsar-nos.
Integristes mal educares com aquentes sanitaries no, ñordorquín?
No creo que fuese expulsada por dirigirse a la doctora en catalán. No lo creo. Seguro que las cosas transcurrieron de otra manera.
Sense poder-ho evitar, tu ja estàs al carrer, per la teva ideologia fatxa, sens poder-te integrar en eixa societat democràtica balear. No perquè nosaltres ho hagim volgut, si no per què tu mateix ho has escollit. Així que, fatxa Mallorquín, queda´t per sempre més sol i oblidat, com a molt des del teu ordinador proclamant la teva antidemocràcia fatxa. Que la solitud et siga lleu i llarga ! Visca la Terra !