JUCUMO, Què no vas anar a escola? http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART=0134780
Jucumo, pobrisó (pobret, mesquinet, etc). Qué has pres? Corre aviat al PAC et farà molt bé. I mentre tant la Sra. Nàjera incomplint diàriament la Llei de Normalització. Que li donin una feina d´hostesa a Air Berlin. ajf
El més indignant, no es la mala educació d'aquest individu de Air Berlín, per mi, encara es més obscè el tractament mediàtic espanyol, començant per las brunetes madrilenyes que manipulen i menteixen amb fruïció, passant per la radio dels bisbes que predica l'odi, i acabant per el periodisme autòcton poruc i covard per denunciar sense embuts las agressions contra la nostra llengua.
Vist el que hi ha, i mesclant ous amb caragols ben a conciència (es a dir, sense cap motiu esportiu),hem faria ara mateix soci del barça cosa que mai m'he plantejat amb el mallorca...de moment.
El Barça ha fet molt i molt de mal a Air Berlín demostrant que els insults cap al poble català no estan ni oblidats ni perdonats. Per altra banda, també ha de servir de becollada pel senyor Antich, a qui només li va mancar demanar perdó per existir. Ferran, no existeix cap societat balear. Si de cas pot existir una societat històrica mallorquina, una de menorquina... Simplement figura que esteim administrats pel mateix govern, qui figura que té cura de les nostres necessitats i aspiracions, així com de defensar-nos dels atacs.. Un barceloní, o un gironí.. es pot ben espantar de la submissió del president de la caib pel que fa a la llengua pròpia del poble català. Així com un menorquí com jo es pot enfilar per les parets en veure el botiflerisme imperant a la classe política principatina. Simplement es tracta de tenir la diplomàcia necessària per fer-te sentir, sense prejudicis, en el cercle en el que et manifestes. Com diu en Pep, el dret i el deure de ser catalans és dels ciutadans de totes les ciutats, pobles i viles en que el poble històricament establert és el català. Un berguedà no és més català que un menorquí només perquè a Berga no els hi hagin menjat el cap amb anticatalanisme, com sí ho van fer a menorca, fins i tot fent creure que no parlaven català.
YO NO ME ACOSTUMBRARÉ NUNCA CAMBIAR: ELS NENS POR LA CANALLA,TASÓ X GOT, SA X LA, PATATA X TRUFA, TOMATIGA X TUMACA, O UN ENTREPÀ DE BUTIFARRA CATALANA.
LO D, EN ANTICH AMB LA LLENGUA, I TOT LO QUE POT OFENDRE A MADRID ES VERGONYOSS.
N'Antich i la seva cort, perquè el govern és cosa de tots els seus components, no tenen valor per fer el que fa el Barça. I per cert, els dirigents de l'OCB també viatgen amb Air Berlin, com es va publicar en la premsa al seu dia. Contradiccions?. lls ho saben millor que ningú.
Jordi: La setmana del rebombori amb el tema de Air Merdin en Grande va firmar un conveni de col·laboració en ells. L'impresentable de Manzano ha firmat el "manifiesto". Esperes un geste de mallorquinitat per part d'un element tan lligat al PP com en Grande?
YO NO ME ACOSTUMBRARÉ NUNCA CAMBIAR... Aixì parlava Sitting Bull abans de despatxar el general Custer.....