user idó | Fa mes de 3 anys

Aquest Papa va dir no fa molt: "Aniré a Espanya quan no hagi guerra. Un indocumentat. Sobra.

user el maná | Fa mes de 3 anys

@ I tant. I si ara fecis una rebequeria i piquessis de peus a terra et quedaries super relaxat. I tant que sí !, o potser no ?

user Al I tant(o) | Fa mes de 3 anys

Si això que dius arriba a saber-lo el capo Rouco, et desterrarà més enllà del Magrib, que aquest té influències des de Turquia a Españistán.

user I tonto | Fa mes de 3 anys

L' amargat agressiu del fòrum ja s' atreveix i tot amb el Papa de Roma . Ja diuen que no hi ha res més atrevit que l' ignorància .

user I tant | Fa mes de 3 anys

A un tal maná. Yo ñordo; tú cipayo, panca, betzol y llepaculs an es cataláns. Bon profit. Mientras en muchos lugares de su tierra, las pasan moradas para sobrevivir, este metiche vive a cuerpo de rey con el cuento de la religión. Y me quedo corto.

user Escardapenyes | Fa mes de 3 anys

Es ñordos tipo Herman Tersch, o Girauta han tengut un destrempament de panxa fatxa, i van amb caiguda lliure de diarrea, haaaahaaaahaaa.

user el maná | Fa mes de 3 anys

se li nota a l´I tant, com a bon ñordo, que dita opinió li ha fet pujar un quants graus les palpitacions, l´estrenyiment, i l´emprenyamenta. Enhorabona al Papa per parlar sense pels a la llengua !

user Fa el que li toca fer | Fa mes de 3 anys

Fa anys, va dir que no podia opinar perque desconeixia els antecedents històrics. Però s'ha informat i ha llegit la Història i ja zap tot el que ens feren els castellans, ajudats per les tropes dels Borbóns francesos i ha vist qui és el vertader culpable. Com a cap espiritual que és, no pot recomanar altra cosa que el diàleg i la conciliació, malgrat vegi que si amb trescents anys Espanya no ha demanat perdó als Països Catalans per tot el que ens ha fet i que ens fa, ja no el demanaran mai.

user I tant | Fa mes de 3 anys

El argentino (esteee) debería preocuparse más de las cosas del cielo, que de ciertos lugares de la Tierra de los que no tiene ni p... idea. (Del "cielo", tampoco) Cuando se quiere hablar de un tema que no se conoce, se dicen "boludeces". Ahí tenéis un ejemplo. Y el "Baleares", tan pronto ve un resquicio hacia sus ensoñaciones, saca toda la trompetería. Les recomiendo que tengan los instrumentos de viento bien afinados.

user el maná | Fa mes de 3 anys

ui, amb dita opinió, el orguyo nazional ñordo ha quedat tocat, i molt tocat.