@Vergonya:Tot el mon ja sap l´horror d´aquesta dictadura,i que fan? res de res.La mort d´aquesta noia en parlaran dos dies i després se´n olblidaràn.És molt tris i indignant
@ balmany: el que demostra un cert grau d´ignorància, confusiò o manca d´expressiò personal és relacionar l´ atac ad hominem amb un missatge, quan és amb un argument. Només s´aplica quan, en comptes de rebatre l´argument d´una persona, és desqualifica la persona directament, que dit sigui de pas, és el que tú fas constantment. Diría que no entens "el conceto".
S´ha de ser molt estupid, per dir que un s´ha de fixar en el missatge molt més que en la persona que l´emet, quan és totalment al reves. No és el mateix un missatge de pau d´un personatge com Hitler, per exemple, que el d´un personatge com Ghandi. (S´escriu ad hominem. Si vols citar, al menys cita bè i no farás el ridicul).
@Dic. Era la unica manera de que el món s'en assebentas d'aquesta dictadura, en la que s'ha convertit Turquia. I a tots als que "els posa" la represió, esper que qualque dia se vegin ells reprimits, bé perque han viatjat a un país d'aquests i els han detingut, o per qualsevol altra circumstància. Tanta depravació mereix un càstic kàrmic.
A "Uroooooo": Solo los estúpidos se fijan mucho más en la persona que en el mensaje. Es más fácil insultar y despreciar, que debatir. Y no pueden debatir, ya que no hay más cera que la que arde. El insulto es el único recurso, de los que no tienen recursos. Lo que se llama falacia ad hominen. Si pretendías molestarme, no lo has conseguido. Tendrás que guiar tus pasos hacia otros derroteros, presuntamente hacia sitios que te conocen muy bien. Y yo los sé..
No sé que aconsegueixen fent aquests actes tan extrems.Farien millor servei vius.
A uno que firma "Erdogan es..." "El primer paso de la ignorancia, es presumir de saber". -------------------------------------- El DHKP-C, es una organización, fundada por un tal Karatas, marxista leninista además de terrorista. Ilegal en Europa, la misma Turquía y los Estados Unidos. Cada uno con su cuerpo hace lo que quiere, pero dejar de alimentarse hasta la muerte por unas ideas, es propio de fanáticos extremistas. Las ideas se combaten vivos, pero nunca desde un sepulcro. Los kurdos, jamás tendrán un estado propio ya que necesitan tierras de Turquía, Siria, Irán, Irak y hasta de Armenia. Nadie esta por la labor. Y como Erdoğan se opone, cosa lógica y razonable, recibe todas las descargas de los trompeteros de siempre. Generalmente lo peor del catalanismo radical y separatista que ve "bubotas per tot arreu"
Tots sabem que de cada dia, els dos fatxes incordiadors estan un poc més malament del boll (tant el tronat com el beneit). Però avui el tronat s'ha superat a ell mateix..
Erdogan, Boks, Tatadano's, i PiPi tenen els seus ulls posats en els teus actes! ... però no pateixis, que sols estan prenent apunts per a aplicar-los el dia que governin Spanyistàn i tinguin les mans lliures per fer el mateix que et deixa fer a tu la comunitat internazional i la Desunió Uropeia. Vergonya!
No he entès mai les vagues de fam! Qui han de patir, són els que les propicien. No els qui les fan!