user marbosch | Fa mes de 4 anys

Llegint els comentaris podem seguir pensant allò de: "Els arbres no ues deixen veure el bosch". I aixíès, ha mort un franquista-feixista-torturador-assassí, però per a la nostra desgràcia no ha mort el franquisme, que continua ben viu, present i governant a tots els estaments d'aquesta "democracia avanzada". Qui nomenà l'hereu? Qui controla el poder judicial? Qui controla l'exèrcit? Aquest és el problema.

user dic | Fa mes de 4 anys

@P, mentre no el facin sant,,,,,

user barrufet | Fa mes de 4 anys

."Consumatum est", per fi el Covid-19 ha fet la justicia que va ser incapaç d´aplicar el govérn o la judicatura española atrapada amb mil excuses legalistes i burocráticas. -L´unic que em sap greu es per el "dimoni" que ara tindra enveja d´acollir al seu costat un malefic personatje que li fará competència per governar l´infern.- (En tot cas ja s´ha apanyarán).

user Toni F | Fa mes de 4 anys

Per una vegada una bona notícia relacionada amb el virus. Enhorabona a tots les víctimes i familiars que van haver d'aguantar la burla de veure a aquesta feristela solta, amb medalla i pensió, recompensat pels serveis prestats a la nació, per a més inri. La naturalesa, sense saber-ho, ha fet el que la justícia d'aquest país hauria d'haver fet però mai va fer. Vergonya de polítics que no han estat capaços d'esmenar semblant aberració, perquè en aquest assumpte no se salva ningú, ni en Pablo.

user Dimoni | Fa mes de 4 anys

Ara podra assessorar En Barrufet!.

user P | Fa mes de 4 anys

Deu el tengui a l' infern. Ara nomes falta que s' esglesia no siga complice i no li faci funerals de homenatge.

user I tant! | Fa mes de 4 anys

No li ha arribat la justícia espanyola, pero li arribara la justícia divina.

user no tot val | Fa mes de 4 anys

Ho sent, però quan una molt mala persona mor, no plore ni una sola llàgrima. Qui ha fruit amb el dolors dels altres ni tan sols és digna de ser anomenat persona, i aquest és un cas.

user Guillem | Fa mes de 4 anys

No espero que descansi en pau, és més, espero que si hi ha infern, ell hi sigui per podrir-se durant l'eternitat. Parlant de coses que si podem arreglar nosaltres, espero que tots els possibles honors que tingui, els hi siguin retirats, i que tots els crims que va cometre, surtin a la llum.

user Bartomeu | Fa mes de 4 anys

Una vergonya que se hagi lliurat d'un judici.