-Molt de tant en tant algún d´aquets personatges té algún rampell d´inteligencia o sentit comú, però molt de tantarantantan.
Be, no us estranyeu, ahir vaig llegir al diari larepublica.cat que la Lorena Roldán ara a Cs, fa cinc anys anava a les manifestacions amb la barretina posada. I en Rufián d'ERC no desmenteix a TVE que Torra "dóna empara" a la violència Amb aquests "idealistes" de temporada, no podem anar gaire lluny, perque en ve un altra i te'l "compra"
Malena Fitipaldi.
VOX és feixisme pur i dur. Ara bé,el que no entenc és que aquesta senyora que és advocada i deu ser intel.ligent, no s'en hagués adonat del que era el partit, amb tots aquests personatges que el composen, tan a nivell autonòmic com nacional. Així i tot ha pres una bona decisió.
Però com pot ser que no se'n donàs compte abans?
I s'ha entarat ara? No sabia on es ficava?
Vaja! Això es veu a simple vista. No cal afiliar-s´hi. Però més val tard que mai...
I vins ara no se n'havia donat ????????????
Cosa que la honra. I segurament també li han dit que passi de dellá cap a la cuina perque Don Fulquensio vol la cadira.
Deixa Vox...per anar a un altre partit espanyolista com VOX, PP o PSOE...tampoc no hi ha gaire diferència