user Tivasdan | Fa mes de 5 anys

Si l'encarregada del bar en comptes de justificar el procedir de la seva empleada, hagués sortit i hagués pres la comanda i amablement hagués calmat i servit a la senyora i els seus fills, res de tot això hauria passat. El que passa molt sovint, és que se fan els xulos i no pensen en les conseqüències ni en què el client en qüestió pugui fer públic el cas als diaris. Ara que veu la mar bruta, que ha sortit el nom del bar i dels perjudicis que li pot ocasionar, ara surt a donar explicacions i a fer la víctima de l' arribat de nou. No se n'ha de deixar passar ni una, ni mitja.

user Yolanda | Fa mes de 5 anys

Si tan solo tuvieras una ligera idea de lo que realmente pasó..... La chica es nueva,acaba de llagar de andalucia y no entiende el mallorquí...,tan solo bastaba con hablarle en castellano,nadie le dijo a la señora que no le atendía... Solo hace falta ser cordial con quien nos atiende y no liar la que está liando esta señora... Voy a desayunar cada día y nada que ver la imagen que esta señora quiere dar ,con lo que es realmente... No siempre.seran todo lo simpático que nos gustaría,pero todos tenemos malos dias...,noooo???

user Sebastià | Fa mes de 5 anys

Les explicacions del responsable i de l'encarregada no son fiables doncs si reconeixen que l'incident es va produïr, la seva feina-responsabilitat és anar tot seguit i resoldre la qüestió i no pas ara venir amb excuses de mal pagador. La dependenta per novata que sigui, si li ve un turista i no ml'entén anirà segurament a buscar qui li resolgui i aquest no va ser el cas, sino que es va veure prou "valent" per encara abusar d'una suposada autoritat o superioritat, quan va reflectir una suprema ignorància. El temps que devia durar l'incident no fa creure per res als responsables de l'establiment i la negació del full de reclamacions és motiu de denúncia. I que n'aprenguin. Ni una més.

user Margalida | Fa mes de 5 anys

La Policia hi va anar perquè no volien entregar full de reclamació, tal com la clienta va demanar. La Policia no ha de mediar en aquest cas, només aixecar acte de que l,establiment incompleix la normativa de Comerç.

user Catalunya Insular | Fa mes de 5 anys

“el català té moltíssima transcendència no tan sols per al dia a dia polític, sinó per a l'estructura de l'estat i el concepte d'Espanya” Francisco Tomàs y Valiente, president del Tribunal Constitucional espanyol (1994)

user joan | Fa mes de 5 anys

Muy raro todo. Tiene pinta de que la Señora catalanista la quería liar y salir en el periódico quejándose de que malos son los castellanos.

user IN INDE INDEPENDÈNCIA ||*|| | Fa mes de 5 anys

Hem d'expulsar tots els espanyols sobretot als andalusos i als sudamericans de Marratxí, de Calvià, de Palma, d'Andratx, de Llucmajor i de Bunyola i que venguin més negres i musulmans ja que els negres i els musulmans són més intel·ligents que els espanyols i els sudamericans ja que aprenen mes fàcil el català i els espanyols sobretot els andalusos són anticatalans, diuen que el català, el mallorquí i el valencià són llengües diferents, ja que a Marratxí, Calvià, Palma, Andratx, Llucmajor i Bunyola són els municipis més espanyolistes, gonelles, anticatalans i menys indendentistes de Mallorca.

user Toni | Fa mes de 5 anys

Excuses de mal pagador, que ja mos coneixem, però la culpa es ben nostra per no protestar enèrgicament i no girar la llengua cada vegada que mos diuen que no mos entenen amb tota la mala educació a la qual ja mos tenen acostumats individus de tot pelatge que han vingut a ca nostra a guanyar-se les garroves. Molt bé per la senyora que va reivindicar el seu dret a parlar la llengua pròpia de les Illes, tant de bo tots féssim com ella. Gràcies, senyora, al manco jo li quedo molt agraït.

user El fastigós "dejà vu" de cada dia | Fa mes de 5 anys

Excuses de mal pagador. Si s'havia de cridar a la policia o si no feia falta cridar la per l'incident, és cosa de la policia, no del denunciat. I aqust fet recurrent de que per aquí continuament vengui gent de fora, que se la contracti abans que a la gent que és d'aqui o que ja porta temps residint amb noltros, que el priner que fa és maltractar als clients perque la nostra llengua li molesta, ja comença a molestar un poc massa. Volem decidir noltros aqui qui se queda i qui s'en va, abans de que tot faci un tro.

user isaac hernandez | Fa mes de 5 anys

sois unos manipuladores de la información. Según vosotros no saber catalán o mallorquín es discriminación. Y una cosa le digo a la señora ,la cual por sus narices no quiso hablar castellano: -¿Enserio era necesario llamar a la policía repito,por que a usted no le salió de las narices hablar en castellano?. Y creo que tampoco era necesario mandarlo a la prensa y mucho menos a este diario.