La gente está pero que muy nerviosa, por que será???
No cal enfadar-se ni perdre el temps amb aquests personatge.Els que si fan oi son tots els que els voten.
I també eliminarà l'Euskera, el Galego, l'Aranès i demés? Perque mai parla de les altres llengües de l'Estat, només del Català. Ho hauria d'aclarir això aquest personatge per sabre a que s'han d'atendre els altres pobles que parlen altres llengües. Noltros ho tenim clar, sabem que es catalonofòbic però a lo millor també te és galegofòbic, euskerafòbic etc. etc. i no ho sabem! Que a n'aquestes alçades haguem d'estar preocupats per persones con aquestes és realment aterridor i trisit, molt trist.
Es veu que la Constitució espanyola, no se la llegida prou bé. SI tot ho fa així, aquest tio no és de fiar. La Constitució espanyola no parla per res de "español" com a llengua. Parla de "castellano" i parla també de "las demàs lenguas españolas". I se defineixen com a contitucionalistes i se l'inventen a cada passa que donen. Si tot ho fan així i tot el que diuen són invents, podem aplegar amb aquesta colla.
@Antonio. Si no saps escriure bé ni el Castellà, se compren perfectament que el Català te sigui massa gros. Però aquest no és motiu per declarar nos la guerra als bons mallorquins. Si tot el temps que dediques a ficar te on no t'importa, per insultar i faltar a la gent que només vol que se respecti la nostra llengua a la nostra terra, l'invertíssis en aprendre, guanyaries molt com a persona i també com a ciutadans . De res.
Per aquí em deim "està trabucat".
SÍ: amenaça d'eliminar el català NO: amenaça en eliminar el català
Ya queda menos para acabar con el adoctrinamiento en las aulas.
Després de les declaracións d'un fundador de Ciudadanos, Arcadi Espada , en el sentit d'eliminar a les persones amb Síndrome de Down, que s'en pot esperar d'aquesta tropeta? Son realmente vomitius, incendiarias, mentiders. Amb en "Falangito" Rivera i la "Xoni-montapollos" Arrimades de caps visibles només podem esperar desgràcies.
Es veu que no té ni idea de què li va passar a Bauzá. El fachito Rivera, segueix un camí cap a la seva auto-destrucció