La reproducció del pont de l'arquitecte Gaspar Bennazar, a més de no ser exacta a l'original perquè les mides no coincideixen, és una falsetat artística i històrica. Per això castigaria en de Santos a una pena exemplar a fi que els actuals i futurs polítics s'ho pensassin dues vegades abans de fer atemptats al patrimoni com, per exemple Son Espases, on per cert en de Santos pareix que també hi va tenir part igualment com els que ara ens governen (Antich, Armengol, Calvo entre d'altres), que passaran a la història com a còmplices d'aquesta ignominia.
La desaparition del pont del tren me parex una bona mesura. Un pont dolent, una tafarra de pont per la època en la que fou construïd. Si aquest pont el haguessin construid an el segle X, seria digne de conservar-lo, però un pont com aquest construid a principis de 1900 no té cap mèrit.
Per que no vol anar a la presso si en els banys de la presso s´ho pasaria la mar de be! sobretot cuant li caigues el sabó.Faig broma per no plorar es una vergonya! I Sor Catalina que diu?
No tenia sexe? mentida! Jo he estat client de casa alfredo i una vegada va arribar ell tambe hi havia 2 alts carrecs del Consell de les hores,un dells avui alt carrer d un Ajuntament de poble i varen contractar tots els atlots brasilenys que eres uns 6 o 7.Jo ho vaig voure-
Molta gent plora per La Real
Ha robado dinero público siendo un empleado público y si lo ha devuelto han sido porque le han pillado no por otra cosa y a parte porque su abogado se lo ha recomendado porque es un atenuante, sino aún estaría metiendose fiestas hasta que el cuerpo le aguantara. Basta ya de impunidad con esta gentuza que nos ha robado el dinero de todos los mallorquines y residentes.
Jo també estic, en part, d'acord amb "un", aquesta gent que pertanyen a confessions religioses ràncies acostumen a ser hipòcrites i per això actuen d'aquesta manera -però no em fa llàstima- i això no lleva que el que ha fet sigui un delicte i, per tant, l'han de condemnar; el que no em sembla gens ni mica bé es que s'escudi amb la drogaddicció per què és un atenuant, atès que sabia bé el que feia. ¿els plors? no m'extranya, suportar tota aquesta presió amb el cap suposadament clar, però no em provoquen gens ni mica de pena.
Carla, em sembla que vas una mica errada. Els drogadictes que veus pel carrer son politoxicomanos que consumeixen sobretot heroïna a més de benzodiacepines, alcohol, cocaïna i tot que se'ls posi per davant i això no te res a veure amb els consumidors només de cocaïna que poden tenir molt bona cara. Crec que aquest individu se li ha de jutgar per malversació i ús fraudulent de doblers públics i pedofilia si es pot provar. Res pus. La seva addicció a la cocaïna no ha de ser ni atenuant ni agravant,ni motiu de crítica o condemna, el mateix que la seva homosexualitat o addicció al sexe que es cosa seva i del seu entorn familiar.
Només tres anys i mig per ROBAR a tanta de gent?
A estudiantet... No deus estudiar arquitectura?... Perquè si fos així i aplicàssim sa teva regla, hauríem de tirar per avall totes ses finques que fan ara, ja que són lletges, de mal gust, amb materials baratos i amb hipoteques molt cares... Que en sabràs tu del que es funcional o no, la qüestió és que un drogata va tirar per avall l'únic pont que hi havia a Palma,,, un pont que per la gent del segle XX va representa molt més que un simple exercici d'estil...