user Crits | Fa mes de 16 anys

Escolta provocatrix. I qui ets tu per a dir-li a ningú cap a on ha d'anar? O sigui, que s'ha de fer lo que tu diguis i, a qui no li agradi, cap a ca seva! Demostres una pobresa d'arguments esfereïdora, i una arrogància i un despreci intolerables, enviant a ca seva an es que no estan d'acord amb tu. I ni saps on és ca seva, que pentura toca a ca teva, pentura és an es teu mateix carrer!

user provocatrix | Fa mes de 16 anys

A en Zico li diria que si no li agraden els "incultos vendidos al capitalismo", que s'en torn a ca seva que ningú no li ho impedirà i a en Culy, que si vol tenir l'honor d'estrenar el cementiri dels moros, per mi no hi ha cap inconvenient.

user Joan Pau | Fa mes de 16 anys

Només un apunt, l'Espanyol no és un Estat laïc, sinó aconfesional. L'únic Estat laïc és França.

user Tomeu | Fa mes de 16 anys

Aquí el tema no és, religió si o religió no. El tema és que no ha d'haver-hi cementiris "especialitzats" per a cap religió. Ara son els islàmics, després vendran els budistes, després els xinesos, ... no pot ésser. El mateix cementiri per tothom. Si no li agrada a qualqun, ja sigui catòlic, musulmà o la religió que sigui, que s'en paguin un de privat.

user Martina Curta | Fa mes de 16 anys

Idò sa nostra, que és sa vertadera, ja és mala de creure!

user solleric | Fa mes de 16 anys

El problema principal és que a una país laïc com és Espanya (per molt de greu que sapiga a alguns, però això diu la constitucio del 78) els espaïs habilitats per enterrar morts i que són de titularitat municipal, o sigui pagats per tots, están consagrats com a terrenys sants catòlics i és ben lógic que les persones d'altres confessions no vulguin o puguin enterrar els seus difunts. Agafar un troç de terreny i "consagrar-lo" segons els ritus islàmic no me pareix gens malament, evidentment els musulmans que vulguin esser enterrats allà tindran les mateixes condicions que tenim els altres i ningú els regalarà la tomba. Crec que l¡administració fa el que toca, per cert molts de cementeris tenen espais separats per altres confessions i ningu possa el crit al cel i al segle XXI ja es ben hora que mos deixem de tant de racisme religios que tant de parlar d'integristes islamics i veient els comentaris que es fan sobre aquest tema del cementeri (buf gegantí 180 metres) demostrau la gran quantitat de integrista catolic que hi ha pel món. En quan a la meva religiò per si algu té curiositat soc agnóstic convençut i he tengut el plaer de poder llegir els llibres sagrats tant dels catòlics (a molts dels integriistes vos vendria bé repassarlo) com d'altres creencies i cap d'elles m'ha convençut

user Regomira | Fa mes de 16 anys

Sa custió es retirar el templo de dios perque no pudi. Lo demés es pur patrocol.

user Regomira | Fa mes de 16 anys

I a nes xinos else sen tornen o què?, o què? eh?

user Regomira | Fa mes de 16 anys

Que me fermin un pedrot i me tirin a la mar.Menjar pes peixos! Però mentre que em deixin viure, m'heu sentida?? VIURE!!!

user Estudiantet | Fa mes de 16 anys

Me vols dir qui ès que no permet la incineration. Has de dir noms o institutions, també la isglèsia catòlica no permetia la incineration. La moda o la costum no ès més que una moda, a un lloc que no hi ha arbres o fusta no se fan incinarations i tenim un immens desert tampoc se lis ocorrerà fer una incinaration enlloc de un enterro.