user adeuespanya | Fa mes de 16 anys

Manco metro i més doblers per educació i sanitat. A Extremadura les dentadures postisses son gratuïtes ( o lo que és més fotut, les paguem nosaltres) mentre que a Balears les hem de pagar de la nostra butxaca.

user ona | Fa mes de 16 anys

Je je je ,,,,ara si ?

user Felipa Portet | Fa mes de 16 anys

I per quant el "puente desde Valencia hasta Mallorca"

user Metròfil | Fa mes de 16 anys

Bilbao és més petit i té metro. El metro és el futur d'una Mallorca que ara per ara està totalment urbanitzada. El tramvia és una parida com un temple, que només serveix als guiris i per emprenyar a la gent d'aquí que no deixarà el cotxe per un sistema de transport inútil. Allò més important ara és que la població de Palma i voltants (Marratxí, Calvià, Establiments, s' Arenal) no entri amb cotxe a la ciutat

user LITRO | Fa mes de 16 anys

Bon dia a tothom, som el representant d'uns grups d'amics que ens hem unit amb el lema "METRO NO!, LITRO SI" pensam que la projecció turística que ens pot donar a nivell mundial el fet de tenir un LITRO aquàtic, sobre tot a l'estiu pot generar una forta ocupació turística. Tothom en rodetes, manguitos i banyadors!! LITRO SI!! METRO NO!!

user Pau | Fa mes de 16 anys

"A la merda amb el finançament"... el finançament, t'agradi o no, és important. i respecte al que dius de Granada, Màlaga i Sevilla, mira un plànol de les ciutats i ho veuràs. El Metro no es pot fer sense un sostre mínim d'usuaris potencials per kilòmetre. Les ciutats han de tenir prou densitat d'habitants! La solució seria la independència i gestionar els nostros doblers, i poder fins i tot tirar-los al fems, com és fer un Metro per a quatre usuaris; com el que tenim, vaja! Els doblers del Metro s'han d'emprar en fer infrastructures que vertebrin el territori i que millorin la mobilitat del ciutadà.

user Més metro i menys tonteries | Fa mes de 16 anys

A la merda amb el finançament. Resulta que hi ha dobles per finança metros a Granada, Màlaga, Sevilla i altres ciutats i nosaltres hem d'agafar cotxe o passar-nos hores a les parades de bus perquè el transport públic és una merda. Som un patidor, per convenciment, del transport públic i per això vull una bona xarxa de metro còmode i ràpida. Després de xerrar d'aquest tema amb coneguts meus, me n'adonat que els defensors del tramvia són els que no agafan un bus ni per equivocació. Sempre el cotxe cap amunt i cap avall.

user Pau | Fa mes de 16 anys

Els que parlau tant de fer ramals de metro d'un punt a l'altre de la ciutat de Palma, hauríeu de sabre el que costa la construcció (més de 30 M€ per km), l'explotació (amortització del material mòbil) i el seu manteniment (de la infrastructura i del material mòbil). Si sapiguéssiu què costa, sabríeu perquè a una illa com la nostra, ara mateix, amb el sistema de finançament que tenim, i amb les hipoteques passades, NO ES POT CONSTRUIR MÉS METRO!

user pep | Fa mes de 16 anys

El que estaria bé és fer un ramal des de l'estació del cami dels reis fins els nou hospital. Aquest si que tendria molts d'usuaris i evitaria fer el segon cinturó. Ja que el mal està fet, al manco evitariem mals pitjors.

user Albert | Fa mes de 16 anys

Jo per si un cas no l'agafaré els dies que vegui ennuvolat xD