user Sven | Fa mes de 7 anys

No existe tal cosa como unos países catalanes. Cataluña es nada más que un condado. A ver si corrigen este invento para intentar ser creíble.

user yuan | Fa mes de 7 anys

miguel, no te enteras, la noticia es que es negro y es independentista. Pantxa contenta que se llaman...

user Miquel | Fa mes de 7 anys

Enhorabona Pero no se tenc un neguit. La normalitat hauria de dur a que la noticia fos que hi ha un nou batle.... no que sigui negre.

user Arruix! | Fa mes de 7 anys

Els fatxa-gonelles han omplert es comentaris de vermells Estan en contra d'aquest al.lot perque és negre i ells no son ni negres ni blancs amb el seu color brutinyós ni homes ni dones ben tallats-des, ni ningu.de profit. Arruix!

user Moliner | Fa mes de 7 anys

No fa la E.

user I doncs | Fa mes de 7 anys

Enhorabona, Guillem. Que sigui una legislatura fàcil i sense ensurts

user Tià | Fa mes de 7 anys

Ai Pere, Pere, l'enveja que en fa dir, de dolenties. Mostres massa les canyelles.

user xec | Fa mes de 7 anys

Esteim d'enhorabona arreu dels Països Catalans, gran notícia!

user Rosa | Fa mes de 7 anys

Quin titular més provincià per al batle d'un poble petit gràcies als votsdel PSOE.

user Pere | Fa mes de 7 anys

El vaig conèixer de jove, quan encalçava al·lotes per les revetles, molt ben vestidet i amb uns fums de cregut molt ridículs. Si m'haguessin dit que arribaria a ser qualque cosa no m'ho hauria cregut mai, perquè era un pijo bastant insuportable. Em costa creure que hagi canviat de llavors ençà.