user Xec | Fa mes de 7 anys

Anem avançant, ja veurem qui ens diu que no. A veure quins límits té realment aquesta gàbia que nom Reino de España.

user dic | Fa mes de 7 anys

@¿? Això de fer servir la constitució quan convè,només ho fa el govern central.Es passa pel forro un munt d´articles.Però quan els interessa la modifiquen i la fan servir com si fos la Biblia.

user ¿? | Fa mes de 7 anys

¿Y tú, aparte de amenazar e insultar a la gente con juzgados de guardia, sabes hacer otra cosa?

user Quin desastre! | Fa mes de 7 anys

Per tant, entenc que tampoc no es va presentar.

user Josep Miquel | Fa mes de 7 anys

A Alguna bubota encara fa dies l'esperen pel jutjat de guardia. Tot arribarà peró si s'edmet la querella. Hem costa que ja tenen identificat el seu ordinador.

user ¿? | Fa mes de 7 anys

I doncs.- ¿O tú te basas en la Constitución?. ¿O solo cuando te conviene y te gusta su articulado?.

user unaperaqui | Fa mes de 7 anys

Però els hem de poder convocar sobre QUALSEVOL cosa, esper!

user unaperaqui | Fa mes de 7 anys

Ah, idò te feies una auto-referència, "mallorquin"!

user Quin desastre! | Fa mes de 7 anys

Si cerques brega mallorquino forasterillo, és millor que vagis a un altre costat. Els mallorquins de veritat, no perdem el temps amb covards que s'amaguen quan els altres donen la cara. I que a més tenen molta poca gràcia i menys recusos. Jo no perd el temps amb curts de gambals. Entesos?0

user Mallorquín | Fa mes de 7 anys

Cuando digo pancas, se sobreentiende que me refiero a los imbéciles, amigo quin desastre. ¿es que hay que explicarlo todo?