Què t'ha molestat tant, grupuscle o gonella? GRUPUSCLE: Grup, generalment polític, format per un nombre molt reduït de membres. GONELLA: El gonellisme és un corrent sociolingüístic propi de les Illes Balears. Té els seus orígens a l'illa de Mallorca a partir del 30 de juny del 1972 amb la carta-manifest d'un tal Pep Gonella, primera d'una enfilada de cartes que encetà una polèmica entorn del model de llengua que segons l'autor (el seu nom era un pseudònim) havia de prevaldre, que al criteri de Gonella havia d'esser un model més respectuós amb els trets lingüístics de la variant mallorquina. L'autor i inspirador de dit corrent mai va posar en dubte ni la unitat de la llengua ni la seva integritat formal.
Una altra cosa señor redactor, li agrairia que posàs es seu nom, almanco sabria emb qui tenc es gust de xerrar. Ès lo més just, ¿o no?.
Molt fàcil señor redactor, perquè m'agrada estar informat de tot lo referent a sa meva terra, per lo tant no vetj es perquè no poder entrar dins aquest diari. Referent a nes canvi d'escritura en es seu moment varem explicà es motius de dit canvi a sa nostra pàgina de facebook, es quals sense cap problema li puc explicar personalment a sa nostra seu o a un altre lloc quand vostè vulgui {ferhó per aquí seria massa llarc). A lo de grupuscle de gonellas que vol que li digui, ès com si jo a voltros vos anomenàs grupuscle de catalanistas, però no se preocupi, un servidor per educació intentarà no arribar a tals calificacions. PD. Seguim essent Grupo, no Grup, y de feina en tenim molta, y aquesta ès defensar sa llengo des nostro poble, no sa des veinat.
Toni Ballester, ara que ets per aquí (que per altra banda no sé què fas llegint aquest diari), m'agradaria preguntar-te i que esclarires quin tipus d'ortografia defensau des del GAB. No puc aclarir-me de cap de les maneres amb tant que canviau el criteri. Per exemple, és Grup d'Acció Balear quan abans era Grupo d'Acció Baleà, per quina raó ho heu canviat? Estau adaptant-vos a les normes de l'IEC? xD I sí, sou un grupuscle de gonelles amb poques feines.
Dit en bon català dels que ells els agrada: Pareix que el missatge se'ls està concagant per moments.
-Gran puñado son dos moscas.
L'única inteció q tenen és Escanyar- nos!!!
Grupuscle gonellista..... Mare meva emb sos redactors des balears.cat, tot per no dir associació balearista.
I doncs tens rao i ja no diguem si guanyasin que será que no no els volen ni els seus. Ara l'espectacle cómic está garantit
De gat a gat, només hi ha urpades!