user Antonio | Fa mes de 8 anys

ESTE PUIGDEMONT ES TONTO DEL CULO.SE CREE QUE LAS LEYES SON PAPELES ROTOS.ESTE INDIVIDUO FANATICO Y EXTREMISTA PRONTO ACABARA EN LA TRENA.SEPARATISTAS NO TENEIS FUTURO.VIVA LA UNIDAD DE LA MADRE PATRIA ESPAÑA.

user t | Fa mes de 8 anys

a prendre:els ZIPAYOS,eren els nadius hindús,venuts a les forces d.ocupació anglesa.Talment els ZIPAYOS,mallorquins,llogats,venuts als externs.

user a prende... | Fa mes de 8 anys

BAH.- Yo facha, tú cipayo y llepaculs catalanista.

user Raabieta que te menja! | Fa mes de 8 anys

Tià, De quines egos véns? Tens rel de moro? Perquè la majoria tenim l´avior a Catalunya. Tu, no? Ja eres aquí quan arribà Jaume I? I per què no optares a anar-te´n amb els teus? Preferires abandonar-los i quedar-te amb els catalans? Eh, que no et feren fora? O encara véns de més lluny? Dels bizantins, dels paleocristians? Dels foners, potser? Tens qualque document que ho acrediti? O véns de Castella profunda? Ah! ja m´ho pensava!

user bernadet | Fa mes de 8 anys

Per ventura les urnes seran de plàstic en comptes d´ésser de cartró? Si els al·lots pucers de 16 anys van a votar amb una mascota, tendrà dret l'animaló al vot també? L'única diferència és que la nova funció del Gran Circ de Polònia serà encara més avorrida.

user BAH! | Fa mes de 8 anys

I que ho son de fastigosos aquests fatxes. I quins oremus, el dBalears d'admetere els seus cagarrots de comentaris!

user EL CORREO DEL ZAR | Fa mes de 8 anys

CIUDADANOS Y PP CRITICAN EL SECRETISMO DEL ACUERDO.

user EL CORREO DEL ZAR | Fa mes de 8 anys

JUNTS PEL SI Y LA CUP PACTAN A ESCONDIDAS LA DESCONEXION DE ESPAÑA, BURLANDO A LA JUSTICIA Y AL ESTADO DE DERECHO.

user de cap manera | Fa mes de 8 anys

No seas pánfilo, el Gobierno de la Nación, jamás acordará nada para un referéndum separatista; es más continuáis perdiendo posibilidades día tras día. Esta será tu manera de escapar del fregado en que te han metido. Por cierto, ¿éste de que urnas ha salido?

user boss-ot | Fa mes de 8 anys

Pero tú los lees, pues en caso contrario no darías la paliza un día sí y el otro, también.