maite: -els comptes que feis en relació a la cominitat de madrid,están maquillats,Y LO SABES. -un 9 per cent de solidaritat NO ES NORMAL EN ABSOLUT,es un càstic.Y LO SABES. -el dèficit de les illes,es fins i tot un 50 per cent més greu que el del principat,Y LO SABES.
Fuig de per aquí, fatxa groller, bollat i llepaculs dels castellans. No te volem perquè fas nosa, fas lleig, fas oi. ARRUIX!
Fins ets pebrots de cipayos y llepaculs an es cataláns. Bon profit.
Ves amb els altres forasters "paletos".o sigui, vitracs a la Última Hora.i deixa de martiritzar-nos a noltros. Delinqüent!
Al de más abajo Mi cabra te lo dedica a ti y a los tuyos.
@ Beeeeeee, t´AUTODEFINEIXES en es propi comentari. Això és caracteristic des fatxes i forasters com tu...
Abans d'insultar, almenys te podries informar. A cada comunitat, els governs autonòmics fitxen les seves desgravacións segons el pressupost que tenen, que són els doblers que reben de Madrid. A les Balears, malgrat donem una mil.lionada, no s'ens torna més que calderilla o menuts i no ens desgrava gairebé res, mentre que per exemple a Andalusia i a Galícia hi ha desgravacións per molts de conceptes, de la quota autonòmica. Qui és el "necio"? Tu o la persona que ha escrit el primer comentari?I és que ets tan innútil que no tan sols saps fer una declaració de la renda? I si aquest diari te posa tan nerviós, fes el favor de no mirar-lo. Te puc ben assegurat, que no anyorarem els teus improperis d'imbècil violent. És que ja fa oi, tan de mirament cap a un individu que és un maleducat, que esyà bollat i que és un gandul professional
Aquest individu d'aquí baix és un malalt agressiu. Treis els seus impresentables escrits d'aquí.
Cada vez que abres la boca, sueltas barbaridades. Las personas pagan por sus ingresos en cualquier parte de España. ¿Quién pagará más, un mallorquín que gane 1.000 euros al mes o un extremeño que ingrese 10,000?. Te come el odio. Necio. A la calle saldrás tú; lo propones pero te pasas la vida frente a la pantallita. Y si no te gusta, lárgate de una vez por todas. Mira si es fácil, pero no lo harás porqué solo ladras. Arruix.
ges un os: el terme zipayo,ès orifinari de la india on es definia d,aquesta manera als nadius col.laboradors amb la metropòli. Més recent,és l,ús del terme al país basc,i als països catalans,en relaciò a la metropoli explotadora que te la seva seu central al mig de la meseta.