Bono, al manco hem de reconeixer que a part de fer reverències i capades, al dia de la "hispanitat" va fer servir el viatge per demostrar que els socialistes d´aquí, com els del PSC a Catalunya no volen un govern del PP
Sin Pablo,na Francina valenta,i voltros un poc sobrats.
Més valenta que els miserables, que entren per aquí a insultar, perquè no ha de donar les seves dades personals, si que ho és.
Molt valenta, no. Te por de perdre sa cadira. I es sobre cada mes.
El mateix va dir de Sanchez i mirau a on és ara! Quan el que vol acabar amb el teu partit és capaç d'alabar-te, comença a correr!
La actual presidenta del ejecutivo balear (que quiere ahora el no a la abstención), logró seguir al frente del Consell de Mallorca con el apoyo del PP tras quedarse en minoria en febrero del 2010.
Anda con la podemita laica-atea-progre, que nos ha salido catolica-apostolica-romana, y encima aprovechando la coyuntura para hacer turismo.
LA PRESIDENTA DEL PARLAMENT ALARGÓ SU VIAJE A ROMA PARA CANONIZAR A RAMÓN LLULL.
Y de que le servirá esa posición, más que para ir a la OPOSICION.
Lo que esta clar es que si ella va a sa abstenció, en Jarabo li estrenyerà ses corretges, i la pot defenestrar o despenyar de sa politica