user @gracies | Fa mes de 8 anys

No creo que marbosch sepa lo que le dijeron.le vendria justito para entender qje tenia que limpiar los bateres.

user gràcies | Fa mes de 8 anys

marbosch: Que podries traduïr el que us va dir el cambrer? no tots tenim la sort de sebre anglès.

user marbosch | Fa mes de 8 anys

Fa uns dies, a Londres, prop de Trafalgar Square, asseguts en un bar-restaurant, feiem la comanda quan el cambrer ens demanà d'on ere,, com parlàvem català el deviem tenir confós i li diguérem que erem mallorquins i parlàvem català; la seva cara canvià radicalment i es tornà un ampli somriure afegint: "Whew, I thought that you would be Spanish". Contat queda i que cadascú en tregui les consideracions que pensi.

user joan | Fa mes de 8 anys

Que mania los pancas de este pseudodiario con las lenguas muertas ... hebreo, arameo, catalan, copto...

user Antoni | Fa mes de 8 anys

A mi també em costa entendre el foraster.

user Tià | Fa mes de 8 anys

Balears, valencians, i aragonesos, sempre agermanats contra es feixisme pancatalanista.

user ja | Fa mes de 8 anys

Quin miserable... espantós de tanta mesquinesa.

user Tià | Fa mes de 8 anys

Colobra, bon dia, Això que dius m'ha agradat perquè una vegada que, a Alacant, un espanyol em digué: "No le entiendo", li vaig respondre "Atà lo mevín ma aní omer?" Va badar uns ulls com unes taronges (o sia unes "tapusim") i va girar coa, més cremat que un misto (un "gofrit"). Xalom ve lehitraot.

user clar i sense catalá | Fa mes de 8 anys

Pero este pantallazo sigue admitiendo publicidad en español. Para que el de más abajo nos venga con chorradas estúpidas. La pela es la pela, no futem. Por cierto, debes tener el culo con bufogas de tanto estar sentado frente al televisor. Yo lo tengo claro: si es en catalán, retiro el sonido o cambio de canal con la rapidez del rayo.

user IB3 en català! | Fa mes de 8 anys

16h 11', 21-7-2016: IB3 emet, per desgràcia, una altra pel·lícula en foraster.