Balears, valencians, i aragonesos, sempre agermanats contra es feixisme pancatalanista
Per entendre be al desgraciat que ha escrit més avall que : "(.............)no només sou invisibles, també imaginaris, fruit d´un del.liri extrany", cal escriure a l´espai buit, indistintament, una de les següents paraules: els jueus, els gitanos, els moros, els catalans, etc.
Han tractat de rebentar un mitting d´ERC. Un home ha pegat el crit de "Fascistas!" mentre mostrava una estelada que en lloc de dur una estrella duia una esvàstica. Però a diferència del que va passar ahir amb el mitting d´en Alberto Rivera, ningú li ha posat la ma al damunt, i s´en ha anat pel seu propi peu davant la vergonya de veure els crits de rebuig del públic. Oriol Junqueres, que era l´orador, no ha fet cap referència al fet i ha continuat alb el seus discurs.
Fareu quatre diputats segur. Toni Verger i Aina Diaz tendran un escó tota la legislatura i jo crec que també en hi haurà un quint de diputat de Units Podem Més, perquè aquesta campanya va vent en popa..
Lo que está pasando en Cataluña no son casos aislados, la realidad es que los medios informativos afines al régimen nacionalista evitan difundir estos boicots, pero existen porque el pueblo catalán ya no calla. También a Albert Boadella, le han pintado su casa y provocado destrozos, y a sido amenazado por los fascistas nacionalistas catalanes que no piensan como él.
Los pancas ultra-catalufos están que se salen....
El que va anar a cridar no va rebentar res En tot cas els seguratas el degueren rebentar a ell. Ara ja tenim a en Rivera màrtir dels infependentistes, ben igual d´un altre que va fingir un atemptat fa anys, per pujar el nombre de vots. Ja ho val!
A tot se li diu boicot. Per exemple que en un miting de C's surti una persona i que cridi en favor de la independència. Titulars de la premsa espanyolista: boicot de los independentistas a un miting de Ciudadanos. Això és el què els hi agradaria a ells.
Podeu llegir el què vulgueu però les illes Unides Podem Més.
@Traductor: Tots aquests que has dit i també les dones, els gais, els cantants de Rock i els budstes. És que son de Al-Gonella.