Si hi tornas haver eleccions, molts que votaren a la CUP votarien ERC. Res mes
Juas juasss juassss jo jo jo jajota!!! "Huas huasss huassss ho ho ho hahota!!!"
La CUP estan fent de pijos. De 'niños' de papá. De no haver sortit de l'ou. De pensar que en aquesta vida tot es soluciona amb quatre contenidors cremats o rebent dues bufetades dels mossos. Pijos! Més que pijos! Cartera plena i idees de bomber. Madurau un poc ja, cony! El canvi de sistema no és possible tenint tota la societat en contra menys quatre rates. Au venga! Barco!
El mes de septembre hi haurà una moció de confiança que de ben segur acabarà en un avançament d'eleccions. A ERC ja l'hi va bé ja que de ben segur no voldrà repetir el JxS. Els de CDC s'estan donant presses per a la seva refundació o canvi de nom. Mentres tant, juguen a mantenir un procés que cada dia que passa, fa més aigües. Els problemes reals queden en segon pla i la gent es replanteja com a dol.lució, anar cap a un referendum pactat amb l'estat cosa que no interessa perque de ben segur no s'avonsegueria suport a la independència. Els beneficiaris de la situació actual són ERC i CDC que mentres els primers juguen a fer la guitza als segons, cosa habitual amb ERC, els segons frenen els procesos judicials oberts en contra d'ells: cas Millet, cas Pujol i cas finançament ilegal. Per aquest motiu no interessa un referendum pactat ja que s'els acabaria ek "xollo"
N´estic ben content. A veure si aquests entenen que no poden fer xantatge ni jugar amb la gent. Que tornin dins la gerra d´on van sortir. Sempre demanant i demanant fins que rompen el tracte.
Endavant CUP!! Diguem no a uns pressupostos antisocials i dretans!! Si JxSí no ha volgut tornar-se a reunir i ara va de víctima diguent que romp es pacte, crec que es qui té un problema és JxSí, precisament. Si se vol arribar a uns pressupostos en es quals tots ets independentistes mos hi hem de veure identificats, no te cap sentit que se vulgui votar per unanimitat. Hi ha d'haver consens, per favor!! Per què no intentam tots tirar cap a una república catalana unida, des des sector ric (CDC), fins al poble treballador (CUP)? VISCA LA CUP I VISCA ELS PP.CC. UNITS I SOCIALISTES!!
GABRIEL DIMITEIX
Quins acords? No ha vist què ha votat aquesta formació avui? http://www.vilaweb.cat/noticies/el-patriota-pablo/
Quien con infantes pernocta...
Mireu jo dire aixo que pasa amb un cuentu , o escriure en Castellà i Català , segur que sera facil de entendra . Mirei avia una vegada una pobre Rana Independentista ques deia JUNTS PEL SI .... Que estaba a punto de entrar al rio EL RIO que la portaria a LA LLIBERTAT seva i octenir LA CATALUNYA INDEPENDENT .. Ja quedaba ben poc per aconseguiru Aixo que arriba EL ESCORPION ques diu LA CUP .. Este li diu si podrien anar junts al altra costat LA RANA Contenta diu SI PUJA TU I JO Tenin que fer grans coses a partir de ara CUAN HAN CRUSADO LA MEITAT DEL RIU el Escorpion LA CUP Muerde pica a la POBRE RANA a JUNTS PEL SI .. La RANA DIU ¿ PER QUÈ HU HAS FET ARA QUE HU TENIEN A TOCAR LA LLIBERTAT ? EL Escorpion LA CUP Li contesta con aire frio y distante ESQUE NO LO HE PODIDO EVITAR SOY ASI DE MALO Y TRAIDOR Disfrutu fen mal Colorin colorado este cuento se a terminado PER LA CUP I TAMBE PER JUNTS PEL SI El Escorpion de LA CUP ha sacado su veneno mortal son asi no hu poden evitar no son de fiar es estan EN PODEMOS AMB ESPAÑA NO AMB ELS INDEPENDENTISTES CATALANS NO ESTAN EN CATALUNYA