I com no han de dir lo mateix, son tan curts que per ells Toledo i Formentera se semblen com dues gotes d, aigo i per tant s, han de gestionar igual
I tant que diu a tot arreu el mateix, el problema es que ho diu d'una manera que enganya. Realment hauria de dir: "ESPAÑA ÉS CASTILLA I EL RESTO TIERRA CONQUISTADA i SER ESPAÑOL ÉS SER CASTELLANO O CASTELLANIZADO"
Aquí amb educació, amb bon to i en Català. I si no en saps, tens molts diaris per expressar-te en la teva mono-llengua. Ho has entès, franquícia maleducada?
Yo voto al PP porqué me sale de los beidas. Los del PP somos tal como nos da la gana. Yo no como nada de Kentucky ni de Mc. Donalds. Yo no empleo palabras extranjeras en mis escritos. Estúpido. Majadero.
Sí? Diuen animalades? Idò Tota España està ben arreglada!
Si, diu el mateix per tot, però fa tot el contrari del que diu.
I tant que diu el mateix. El mateix que deia Franquito fa 70 anys diu. Els fòssils parlants són una molèstia insofrible
És que la gent del PP és igual per tot arreu. Anar a fer una tournée de meettings per tota la Espanya pepera, és com viatjar per fer shopping i només comprar a les f ranquicies o com fer una ruta gastronomica alimentant-se a base de pollastre del Kentuky i d' hamburgueses del Mac Donalds.
Que què diu ? TODO POR LA PASTA !
I com no han de dir lo mateix, son tan curts que per ells Toledo i Formentera se semblen com dues gotes d, aigo i per tant s, han de gestionar igual